mille1981

Skanderborg festival

7 indlæg i dette emne

Vi har købt billetter til Saknderborg festivallen i år. Vi plejer at tage på Roskilde, men er ikke hjemme der i år, så tager til det jyske i stedet.

Er der nogen herfra der skal på Skanderborg? Jeg har ikke været der siden 2001 tror jeg det var, så der må være sket noget siden...

Men glæææder mig som et lille barn. Der kommer rigtig meget god musik i år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhh jeg kommer jo fra Skanderborg området, så har altid som yngre været til SKBG Festival, og elskede det. Men magelig som jeg er, så vil jeg helst hjem og sove og komme i bad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været på Roskilde i mange år, men de sidste par år har det været Skanderborg. Efter jeg er blevet ældre foretrækker jeg klart Skanderborg. Der er bare en anden stemning.

Jeg kommer desværre ikke af sted i år, da jeg har termin 4. august og det så vidt jeg husker ligger d. 10.-14. august <_<

Jeg har overvejet Roskilde i stedet, men tror ikke det er så sjovt at ligge i telt i en uge som højgravid. Det kan være jeg tager derned en enkelt dag, hvis der kommer nogen bands jeg gerne vil se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når vi er på Roskilde plejer vi også at tage hjem og sove og få et bad. Det kan vi jo ikke på Skanderborg, men så må vi leve med teltet en uge. Mon ikke også det går?

Kings of Leon kommer på Roskilde... Dem ville jeg rigtig gerne se!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også kørt hjem og taget bad under Roskilde, men har plejet at sove der. Det kunne da være vi skulle overveje at tage hjem og sove også, eller jeg kan, så kan manden blive hvis han gider.

Husk en god sovepose til Skanderborg. Da jeg var af sted sidste år var der super koldt om natten, så jeg enten med at sove med næsten fuld sæt tøj på, sovepose og en plaid jeg købte fordi jeg frøs så meget. Mange af telt-pladserne ligger lidt nede i en lille dal, så kulden samler sig dernede. Den ene nat var der ned omkring 5-10 grader.

Ellers kan I jo også overveje en campingvogn hvis I har mulighed for at leje/låne en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også kørt hjem og taget bad under Roskilde, men har plejet at sove der. Det kunne da være vi skulle overveje at tage hjem og sove også, eller jeg kan, så kan manden blive hvis han gider.

Husk en god sovepose til Skanderborg. Da jeg var af sted sidste år var der super koldt om natten, så jeg enten med at sove med næsten fuld sæt tøj på, sovepose og en plaid jeg købte fordi jeg frøs så meget. Mange af telt-pladserne ligger lidt nede i en lille dal, så kulden samler sig dernede. Den ene nat var der ned omkring 5-10 grader.

Ellers kan I jo også overveje en campingvogn hvis I har mulighed for at leje/låne en.

Uha, det lyder koldt... Jeg har en god sovepose fra mine spejder-dage, den plejer at kunne hodle mig varm selv ifrostvejr :)

Vi har købt hotelt-billet, i det område der hedder Sølund - er det i en dal?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, det lyder koldt... Jeg har en god sovepose fra mine spejder-dage, den plejer at kunne hodle mig varm selv ifrostvejr :)

Vi har købt hotelt-billet, i det område der hedder Sølund - er det i en dal?

Sølund ligger på en skråning ud til søen ved siden af festivalspladsen. Så vidt jeg husker nævnte folk at der var varmere der end på den hvor vi lå.

Jeg har også en rigtig god soveposer jeg plejer at bruge, men jeg plejer altid at have det for varmt så jeg havde taget en anden med denne gang. Det var så desværre denne gang der var brug for den anden. Den fejl gør jeg i hvert fald ikke igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER