girly1988

Opbevaring af børnenes overtøj

14 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger.

Hvordan holder i styr på jeres børns overtøj så i husker at få det brugt før de vokser ud af det ?

Altså jeg har forskellige dragter i en skuffe og jakker og andet overtøj hængende i et skab...men synes det er så uoverskueligt med sommer jakke, fleece jakke/trøje...fleece dragt...vinter jakke, soft shelli diverse str...dertil kommer jo regntøj...termo tøj....flyverdragt og det som primært bruges i dp pt...og så tilbehør som huer og handsker...

Nå men hvad gør i for at det er praktisk ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har det bare hængende ude i gangen. Det bliver så flyttet frem og tilbage fra vuggestuen hver dag.

Vi har nu heller ikke en helt masse dobbelt, så det er nemt at holde styr på. Lige nu har vi en vinterjakke, termotøj og regntøj i brug. Flyverdragten er lige blevet pakket væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ska lige siges vi har en del da vi har to drenge. Den ene skal jo i barnevognen og den anden i dp...Derfor kræver det lidt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også to drenge ;) :D

Den mindste har en fleecedragt og en uldcardigan hængende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm kan ikke få linket til at virke...

Finder lige et billede så når ungerne sover. Troede nemlig jeg bare lige kunne linke til billedet på min Facebook

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

eTzXqcu.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en skuffe i gangen med CEs overtøj. Der ligger den str han bruger nu og evt større. Striktrøjer hænger på børnebøjler sammen med vores overtøj så vi kan se dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøj og overtøj der ikke passer, er i lufttætte plastkasser på loftet, størrelsesopdelt. I et skab har jeg endnu en kasse hvor jeg smider i løbende, fordi det er så ofte at Nohr render ud af noget ;)

I gangen har vi 3 'børneknager', 1) cykelhjelm, 2) stofkurv med huer, vanter og Nohrs ulddragt/trøje, 3) det overtøj af Williams der bliver brugt mest, lige for tiden er det vintersættet. Termotøjet bor pt i et stofnet fordi det bliver fragtet frem og tilbage fra børnehaven. Regntøjet hænger på 'voksen bøjlestangen'.

Sko har vi i bunden af et skab i gangen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I entréen hænger vinterjakke og softshelljakke. I en skuffe i bryggers er regntøj, termotøj og alle huer og vanter. I garagen hænger flyverdragt og skibukser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har en vasketøjskurv til ungernes overtøj der står i gangen.. Der ryger det bare ned, når det ikke bliver brugt. Luna kan ikke nå op til vores knager, og hun VIL SELV! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kommer til at have et kæmpe skab i entré til alt overtøj, samt sko osv.

Så alt blir gemt væk 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER