Znutte

Erfaring med kvalmeklinik?

5 indlæg i dette emne

Kære alle

 

Min kvalme bliver værre og værre... Igår blev det så slemt, at jeg ikke kunne holde noget i mig og endte på skadestuen (igennem lægevagten) og fik væske i drop, da de var bekymret for mine væsketal.

Jeg er nu blevet henvist til kvalmecenter, men har ingen tidligere erfaringer herfra.

 

Min kvalme er slem, hvilket gør det svært for mig at passe mit arbejde.

Jeg spiser om natten og med det samme jeg vågner, i håb om at holde lidt ro i maven, hvilket ikke altid lykkedes.

 

Har I nogle gode råd og erfaringer I vil dele med mig?

 

Kh

Znutte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har hørt noget om at B12 vitamin vist nok kan hjælpe for nogle. Men jeg ved ikke om det også kan hjælpe når det er så voldsom kvalme du har.

Personligt har jeg ikke nogle erfaringer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik kvalmestillende piller og b vitaminer igennem lægen, gjorde ikke andet end at kaste op.. var på grænsen til at skulle ind og have drop. men bare sørg for at drik alt det du kan og forskellige ting gerne ... og så få noget med salt og sukker.... jeg gik til vægtkontroller ved lægen, endte med et vægttab på 9 kg i starten i løbet af uger 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været indlagt i weekenden, da jeg slet ikke har kunnet holde noget i mig. Vægttab på kun 4 kg, indtil nu, og nu med piller og en tur til kvalmeklinikken imorgen.

Har fået anbefalet B6 vitamin og seaband armbånd.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seaband hjalp overhovedet ikke mig. Men kan jo være det kan hjælpe dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER