ChaosCat

nogen der mangler nye venner

10 indlæg i dette emne

vi er lige flyttet til sønderjylland nærmere betegnet hovslund st i rødekro..

og sderiøst vi mangler nogle vi kan ses med gerne med børn i alderen lissom vores eller deromkring..

det er bare til alm hygge i weekender og evt nogle hverdags eftermiddage og aftner eller noget. til hyggelig mad, leg (ungerne selvfølgelig), hygge snakken, evt spil og ture på legepladser eller andre steder med børn..

måske endda nogle at fejre ting som fx nytår sammen med..

altså et godt venskab..

hvor finder man venner henne når man har børn og er i vores alder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes altid vi kan bruge nye venner

Men børn har vi altså ingen af og vi bor ikke lige i nabolaget, men i Fredericia, så det er da ikke sååååå langt væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altid vi kan bruge nye venner

Men børn har vi altså ingen af og vi bor ikke lige i nabolaget, men i Fredericia, så det er da ikke sååååå langt væk

det med børnene er mest skrevet fordi vi jo har 3 og har man ikke børn eller planer om børn eller bare godt kan lidt børn er tre ret meget og kan virke afskrækkende på de fleste hvis du forstår.. og vi har jo de tre og ret svært ved at få dem afsat særligt tit..

men de kan komme med alle steder og er vant til at komme med rundt og bliver tit puttet i weekendsenge når vi er ude så de voksne kan hygge i fred...

så ja vi er bundet af dem men ikke så vi er bundet hjemme nødvendigvis af dem ..

uhh var det forståeligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kender en del med flere børn (2-3 stk)

Oftest plejer vi bare at komme til dem, så har ungerne deres værelser og legetøj og kan sove i egne senge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved bare ikke lige hvordan man finder nye venner og hvor... for før i tiden da jeg var "ung" eller ihvertfald yngre fandt jeg dem jo i byen om natten og så var der nogle der hængte ved ... og så i skolen

men det er som om sådan virker det ikke rigtig mere ...

har overvejet og talt med manden om at kaste et bk møde (når nu vi er kommet mere på plads) men for både kvinderne (brugerne herinde) og deres mænd og børn.. det kunne jo være nogen hængte ved... men aner ikke om der er lyst til det... og om der i det hele taget er andres mænd herinde fra der kunne lokkes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror hvis man lavede det som et grill arrangement og der sikkert kom andre mænd, så kunne jeg godt lokke min mand med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kender en del med flere børn (2-3 stk)

Oftest plejer vi bare at komme til dem, så har ungerne deres værelser og legetøj og kan sove i egne senge..

det er rigtigt selvfølgelig er det nemmest at komme til dem med børn... og ja ungerne har muligheden for at lege og sove i deres vandte omgivelser..

og nej fredericia er ikke langt væk .. så det kunne da godst være vi skulle finde ud af noget en dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil da gerne melde mig (os) på banen.. Vi bor i skærbæk.. vi har dog ingen børn endnu... Men arbejder hårdt på sagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i skærbæk ved tønder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er jo venindetråden i skal vi mødes afdelingen, måske i skal melde jer til den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER