Tinakp

Hjælp til kjolevalg til bryllup

152 indlæg i dette emne

:biglove fantastisk

Venner er den familie, man selv vælger... Nogen gange er den mere velvalgt, end den man er født med....

Well Said!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Dem har vi faktisk haft oppe at vende, men lige for 15 min fik jeg en fantastisk SMS fra en helt fantastisk person og veninde herinde fra, som har tilbudt at passe August hele weekenden, fordi hun havde set det jeg havde skrevet herinde...

Så hun havde taget en snak med manden om at selvom de selv har 3 fyre at holde styr på derhjemme, har de også plads til August...

Så lige nu kan jeg godt få en følelse af at man nogengange har mere familie i sine venner end i sin familie...

Jeg er fuldstændig rørt til tårer og ved ik lige hvordan jeg skal takke vedkommende,.. Det er så vildt...

Jeg havde tænkt samme tanke søte, men så længe Liff røver min tid om natten er det liiidt svært for mig!

Fedt at Troldemor (ja, går ud fra at det er hende!? ) har tilbudt pasning! De ER og bliver nogle fantastiske mennesker! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde tænkt samme tanke søte, men så længe Liff røver min tid om natten er det liiidt svært for mig!

Fedt at Troldemor (ja, går ud fra at det er hende!? ) har tilbudt pasning! De ER og bliver nogle fantastiske mennesker! :loveshower

Sara det skal du slet ikke tænke på - os med børn, der ikke liiiige gider at sove igennem endnu, vi må lige vente med at tilbyde den slags hjælp. Jeg ville heller ikke ku gøre det endnu, specielt lige nu!

Så det må du love mig at du ikke tænker mere over...! Men tak for tanken Sara - det varmer! Der har også været mange gange hvor jeg gerne har villet ta til sørvad for at hjælpe dig, men når man ikke har overskuddet, så skal man ikke tilbyde det. Den tid kommer igen, hvor vi har mere overskud...

Ja det er troldemor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt at det kan lade sig gøre alligevel med pasning!

Og sikke nogle fantastisk smukke kjoler du nu har kig på! Jeg er helt vild med den første (lilla) - men også alle de andre. Jeg elsker blonder, det er så smukt og romantisk. Nøj, jeg ville gerne have dem allesammen! Godt det ikke er mig der skal vælge :D

(jeg skal til 2 brylluppet i 2017 og jeg egentlig en gammel kjole, men måske var der alligevel mulighed for en ny! :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(Indsæt selv quote af SaraLK :P )

Det er nemlig lige præcis noget andet når man får sin nattesøvn til hverdag, så kan der godt hives 2 nætter ud af kalenderen.... Forstår SÅ godt Sara, og jeg var slet ikke i tvivl om du også havde tænkt samme tanke :kiss :kram2

..... Og tak :blush I lige måde! :Loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha du har en sjov mand!! Eller får en sjov mand!

Enten så ER jeg bare for meget på BK eller også så tror jeg at han ikke ved hvilken relation man inviterer til bryllup :lol

Men skøn og sjov er han hvertfald :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sara det skal du slet ikke tænke på - os med børn, der ikke liiiige gider at sove igennem endnu, vi må lige vente med at tilbyde den slags hjælp. Jeg ville heller ikke ku gøre det endnu, specielt lige nu!

Så det må du love mig at du ikke tænker mere over...! Men tak for tanken Sara - det varmer! Der har også været mange gange hvor jeg gerne har villet ta til sørvad for at hjælpe dig, men når man ikke har overskuddet, så skal man ikke tilbyde det. Den tid kommer igen, hvor vi har mere overskud...

Ja det er troldemor ;)

Det er jeg glad for at du siger Tina!

For så snart Liff er mere stabil om natten, vil jeg til hver en tid, passe dine skønne børn! :kiss

Godt Vi har Troldemor! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(Indsæt selv quote af SaraLK :P )

Det er nemlig lige præcis noget andet når man får sin nattesøvn til hverdag, så kan der godt hives 2 nætter ud af kalenderen.... Forstår SÅ godt Sara, og jeg var slet ikke i tvivl om du også havde tænkt samme tanke :kiss :kram2

..... Og tak :blush I lige måde! :Loveshower

Du er guld værd! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tina.

Der er masser sf muligheder i denne tråd, men hvis du ikke har fundet kjolen endnu, vil jeg anbefale dig at se på asos.com !

Elsker den side! Og den er så let at søge rundt på.

Hvis du fx søger på midi dress får du kjoler op der hverken er gulvlange eller korte, men nærmere omkring knæet. Du kan også søge på lace dress eller lace midi dress hvis du vil have en blondekjole der er mellemlang. Og i siden kan du søge på farver hvis du har nogle favoriter (og så slipper du for de hvide og sorte)

Husk engelske størrelser, men de har size guides derinde. God fornøjelse! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tina.

Der er masser sf muligheder i denne tråd, men hvis du ikke har fundet kjolen endnu, vil jeg anbefale dig at se på asos.com !

Elsker den side! Og den er så let at søge rundt på.

Hvis du fx søger på midi dress får du kjoler op der hverken er gulvlange eller korte, men nærmere omkring knæet. Du kan også søge på lace dress eller lace midi dress hvis du vil have en blondekjole der er mellemlang. Og i siden kan du søge på farver hvis du har nogle favoriter (og så slipper du for de hvide og sorte)

Husk engelske størrelser, men de har size guides derinde. God fornøjelse! :)

Ej undskyld har slet ikke set at du havde skrevet! Tak - det vil jeg huske hvis det blir aktuelt en anden gang - for jeg har nemlig fundet kjolen!! Den er bare skide flot, hvis jeg selv skal sige det. ( ellers var set jo også det at købe den... ;) ) men slet ikke som jeg havde tænkt at jeg skulle ende ud med.... Og også en smule dyrere end jeg havde regnet med. ( gudskelov for skattepengene)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej undskyld har slet ikke set at du havde skrevet! Tak - det vil jeg huske hvis det blir aktuelt en anden gang - for jeg har nemlig fundet kjolen!! Den er bare skide flot, hvis jeg selv skal sige det. ( ellers var set jo også det at købe den... ;) ) men slet ikke som jeg havde tænkt at jeg skulle ende ud med.... Og også en smule dyrere end jeg havde regnet med. ( gudskelov for skattepengene)

Uh må vi se? :yay

Og så gik det hele i orden med pasning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg skrev til tinkerbell har jeg fundet en kjole nu, i en fantastisk butik i vemb - meget ved et tilfælde, for vi sku til Nordmark for at købe habit til Torben og ved et tilfælde går vi forbi denne butik "spar dame" hedder den - ved ikke om nogen af jer kender den, men jeg kan kun anbefale jer den, hvis I står og mangler en kjole.

Nøj, de havde nogle flotte kjoler og fantastisk betjening....!

Jeg kan desværre ikke finde et billede af den på nettet, men så må jeg smække et billede ind af den, når jeg har hentet den. (Den sku lige lægges lidt op, hurra for korte ben... Eller noget)

Men da jeg prøvede at lede efter den på nettet, fandt jeg så drømmekjolen.... På en tysk hjemmeside. Men jeg fortryder bestemt ikke at jeg har købt den anden - for den er så flot og den fedeste farve. Og igen, det med nettet er jeg ikke så meget til - for hvis nu det sidder herre-dårligt på en...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

https://www.otto.de/p/abendkleid-483453026/#variationId=483453362

Her er "drømmekjolen"...

Men den jeg har købt er egentlig også lidt min drømmekjole - for jeg fik en fantastisk fornemmelse i maven af, at den passede til mig - både snit og farve... Er så ærgerlig over at jeg ikke kan ligge et billede ind endnu. Jeg henter kjolen d. 4 maj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

https://www.otto.de/p/abendkleid-483453026/#variationId=483453362

Her er "drømmekjolen"...

Men den jeg har købt er egentlig også lidt min drømmekjole - for jeg fik en fantastisk fornemmelse i maven af, at den passede til mig - både snit og farve... Er så ærgerlig over at jeg ikke kan ligge et billede ind endnu. Jeg henter kjolen d. 4 maj

Altså I skulle have taget et billede, da du prøvede den ;) Er det samme stil som "drømmekjolen"?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

https://www.otto.de/p/abendkleid-483453026/#variationId=483453362

Her er "drømmekjolen"...

Men den jeg har købt er egentlig også lidt min drømmekjole - for jeg fik en fantastisk fornemmelse i maven af, at den passede til mig - både snit og farve... Er så ærgerlig over at jeg ikke kan ligge et billede ind endnu. Jeg henter kjolen d. 4 maj

Ej hvor er den smuk! :o

Spar Dame er en knaldgod butik :) (min tidligere svigermutter handlede altid der)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså I skulle have taget et billede, da du prøvede den ;) Er det samme stil som "drømmekjolen"?

Jeg kom først i tanke om det bagefter, men Torben sagde Så at der var et skilt med en rød streg henover et kamera inde i prøverummet - så det er ik engang sikkert at vi måtte...

Men jeg skynder mig at smide billedet ind, når jeg har hentet kjolen ;)

Nej det vil jeg ik sige - lidt samme snit med ikke med flæserne og farven er en hel anden, men meget frisk farve. Jeg tror jeg vil kalde den petroleum, men mere til den grønne side

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er den smuk! :o

Spar Dame er en knaldgod butik :) (min tidligere svigermutter handlede altid der)

Ja en helt fantastisk butik!!!

Ja den er SÅ smuk. Det må blive sådan en jeg ska ha på til mit og Torbens kobberbryllup :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom først i tanke om det bagefter, men Torben sagde Så at der var et skilt med en rød streg henover et kamera inde i prøverummet - så det er ik engang sikkert at vi måtte...

Men jeg skynder mig at smide billedet ind, når jeg har hentet kjolen ;)

Nej det vil jeg ik sige - lidt samme snit med ikke med flæserne og farven er en hel anden, men meget frisk farve. Jeg tror jeg vil kalde den petroleum, men mere til den grønne side

Det lyder så fint! glæder mig til at se billeder :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også jeg har fundet en kjole. Eller det vil sige jeg har fundet modellen og den fås selvfølgelig ikke i den farve jeg vil have (sjovt nok også petroleum), så jeg overvejer at kaste mig ud i et syprojekt :chin:

Edit: noget i denne stil: 10oibua.jpg

Det er sådan en hvor man selv kan ændre på overdelen, fordi den egentlig bare består af to længe stykker stof. Jeg kom sådan til at tænke på en vikle, da jeg så den :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom først i tanke om det bagefter, men Torben sagde Så at der var et skilt med en rød streg henover et kamera inde i prøverummet - så det er ik engang sikkert at vi måtte...

Men jeg skynder mig at smide billedet ind, når jeg har hentet kjolen ;)

Nej det vil jeg ik sige - lidt samme snit med ikke med flæserne og farven er en hel anden, men meget frisk farve. Jeg tror jeg vil kalde den petroleum, men mere til den grønne side

Glæder mig til at se dig i den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også jeg har fundet en kjole. Eller det vil sige jeg har fundet modellen og den fås selvfølgelig ikke i den farve jeg vil have (sjovt nok også petroleum), så jeg overvejer at kaste mig ud i et syprojekt :chin:

Edit: noget i denne stil: 10oibua.jpg

Det er sådan en hvor man selv kan ændre på overdelen, fordi den egentlig bare består af to længe stykker stof. Jeg kom sådan til at tænke på en vikle, da jeg så den :P

Haha en vikle - men ja, for det er jo egentlig lidt samme princip - eller det ligner det ihvertfald :lolhit

Men hvor ku det blive en fed kjole at ha - netop fordi den har så mange muligheder!

Petroleum er bare en mega flot farve...jeg elsker den ret meget lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder så fint! glæder mig til at se billeder :yay

Hvor er du sød Maja ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER