Tinakp

Nogen med kendskab til ej sikke lej?

78 indlæg i dette emne

Det er fordi jeg regner med at ta til lagersalg i Herning på fredag, hvor de bl.a har 50 % på ej sikke lej, name it, smallstuff, Mikk-Line, papfar og en masse andre gode tilbud - bl.a ej sikke lej flyverdragter og jakker. - så derfor er mit spørgsmål - om der er nogen, der er kendskab til ej sikke lej i overtøj? Hvordan det er i kvalitet osv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har brugt ej sikke lej flyverdragter til Edith flere gange! Jeg er fan :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt ej sikke lej flyverdragter til Edith flere gange! Jeg er fan :super

Okay - godt at vide! Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay - godt at vide! Tak :)

De er gode, varme og hun har altid haft god bevægelighed i dem. Også da hun var lille (1 år) og tumlede rundt.

Den vinter jeg cyklede 14 km med hende dagligt til ig fra vs, var hun altid varm på trods af at hun sad stille bag på cyklen 7 km ad gangen..

Vi har i øvrigt også haft lidt tøj derfra, det er længe siden, men jeg mener det er lidt småt :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har ESL flyverdragt i år, og jeg synes den er lækker. Lige så god som Molos i min optik (det er de eneste to han sådan rigtig har haft...).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft lidt tøj derfra det var lækkert i kvalitet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også haft en smule tøj derfra som har været rigtig lækkert. Har i øvrigt 2 af deres fleece tæpper til mine drenge som bare er pisse dejlige lige til at have over sig i bilen eller barnevogn eller klapvogn osv...

Kender desværre ikke deres overtøj men kan se på Reshopper at deres jakker sælges brugt til 150/250 kr...så helt skidt kan det ikke være :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej sikke lej er et lækkert mærke :) et mærke, som ikke produceres mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det henne Tina? Og er det der hele weekenden.

Skal nemlig til Herning i weekenden og hente en bil til mig, så det kunne være man skulke kigge forbi ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh undskyld - jeg har slet ikke set alle jeres kommentarer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er gode, varme og hun har altid haft god bevægelighed i dem. Også da hun var lille (1 år) og tumlede rundt.

Den vinter jeg cyklede 14 km med hende dagligt til ig fra vs, var hun altid varm på trods af at hun sad stille bag på cyklen 7 km ad gangen..

Vi har i øvrigt også haft lidt tøj derfra, det er længe siden, men jeg mener det er lidt småt :chin:

Det lyder altså lige noget for både Elin og august! Tak fordi du skriver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har ESL flyverdragt i år, og jeg synes den er lækker. Lige så god som Molos i min optik (det er de eneste to han sådan rigtig har haft...).

Fedt - tak for det Mille :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft lidt tøj derfra det var lækkert i kvalitet :)

Det lyder godt, tak fordi du skriver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også haft en smule tøj derfra som har været rigtig lækkert. Har i øvrigt 2 af deres fleece tæpper til mine drenge som bare er pisse dejlige lige til at have over sig i bilen eller barnevogn eller klapvogn osv...

Kender desværre ikke deres overtøj men kan se på Reshopper at deres jakker sælges brugt til 150/250 kr...så helt skidt kan det ikke være :-)

Nej, så kan det bestemt ikke være helt ved siden af - så tør jeg godt købe. Det er bare svært når man har været glad for et bestemt mærke, og så sku prøve noget nyt. Også fordi selvom det måske er 50 % så er det alligevel mange penge når man skal købe til to unger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej sikke lej er et lækkert mærke :) et mærke, som ikke produceres mere

Ej gør det ik?! Det kan være at det er sidste chance for at købe noget fra ESL så....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det henne Tina? Og er det der hele weekenden.

Skal nemlig til Herning i weekenden og hente en bil til mig, så det kunne være man skulke kigge forbi ;)

Ja det er hele week - det er startet i dag og er der også næste week. Det er på industrivej - som miss-Rina linker til, der kan du se info

Du må da hellere komme afsted - ærgerligt at du ik skal imorgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg elsker ESL! 

 

Jeg er nærmest traumatiseret over at de ikke laver nyt længere :lol 

 

Hvis vel og mærke jeg stod og manglede tøj, og Ester ikke var Ester, så ville jeg også KLART tage afsted og rippe dem for ESL :lol

Haha - okay, så kan du vist godt anbefale mærket?!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er hele week - det er startet i dag og er der også næste week. Det er på industrivej - som miss-Rina linker til, der kan du se info

Du må da hellere komme afsted - ærgerligt at du ik skal imorgen!

Det bliver først lørdag formiddag så vi også kan se bilen i dagslys. Men ih hvor jeg glæder mig til at få min bil igen :glad Så kan vi kigge ned en dag hvis du har lyst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men så kan du da lige fortælle om det er værd at køre efter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver først lørdag formiddag så vi også kan se bilen i dagslys. Men ih hvor jeg glæder mig til at få min bil igen :glad Så kan vi kigge ned en dag hvis du har lyst ;)

Yay :yay Anita! Det skal du endelig gøre - det ku være så hyggeligt. Og hvis hende Nina trænger til at blive luftet, så tager du bare hende med! Og ellers står døre altid åben for dig og Julius (og Marius og Jakob for den sags skyld haha)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay :yay Anita! Det skal du endelig gøre - det ku være så hyggeligt. Og hvis hende Nina trænger til at blive luftet, så tager du bare hende med! Og ellers står døre altid åben for dig og Julius (og Marius og Jakob for den sags skyld haha)

Det gør vi så... Nu skal vi lige have bilen, så skriver jeg til dig ;) Nins og jeg har lige snakket om en kaffe aftale idag :D Det er jeg sikker på vi kan flytte til Faster :)

Åh ham Marius er efterhånden en stor kapitel for sig selv, så ham lader jeg blive hjemme tror jeg (bortset fra når vi skal på katholt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej gør det ik?! Det kan være at det er sidste chance for at købe noget fra ESL så....

Nej, det gør det desværre ikke... Ejerne var kørt død i det, så medmindre nogle opkøber navnet, så er det slut

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen sku være interesserede så kan jeg lige vise hvad jeg var så heldig at få fat i... Og nøj hvor var det svært at begrænse det til overtøj, for hold op hvor var der meget fedt tøj...

QUc1IUr.jpg

6ZSzBzu.jpg

Disse to flyverdragter fra ESL - godt nok købt for en anden, men så kan i se hvad der er. Til 50 % - så 400 kr

Og denne flyverdragt fra Molo til 60 % - så 500 kr

mfhB17r.jpg

3Gulydp.jpg

40 kr for huer og vanter

LlKHsWw.jpg

SMzef1h.jpg

Og ESL sommerjakke til Elin - 250 kr

QBsldiy.jpg

Så nu er hun klar til sommer/vinter haha

FP9r0QC.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER