Tinakp

Nogen med kendskab til ej sikke lej?

78 indlæg i dette emne

Lækre køb Tina! Har du vundet i Lotto?

Nej overhovedet ikke - tværtimod, men de skal jo bruge overtøjet her til foråret og sommeren - og det i Tarm havde de kun nu her - og fik ik mere hjem af, fordi det ik normalt er noget de kører i, sagde - er det Michael han hedder?

Og det andet er købt til lagersalg. Så jeg er lykkelig over at have fundet det så billigt, selvom det er frygtelig mange penge på en gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Desværre ikke ;)

Haha det havde jeg heller ik regnet med! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en Dansk Outlet?

Jep - de er faktisk ok med børnetøjs mærkerne i den outlet der er i Tarm - og de er gode til at sætte tingene ned til priser man kan være med til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fine ting Tina :super (og sorry, jeg hapsede milles flyverdragt ;) )

Ja helt ærlig Maja - det er virkelig groft! Haha :lol

Og tak - jeg er ihvertfald mega glad for at jeg fandt det - så kan August godt starte op i dp nu! (Eller overtøjet er ihvertfald klar... ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej overhovedet ikke - tværtimod, men de skal jo bruge overtøjet her til foråret og sommeren - og det i Tarm havde de kun nu her - og fik ik mere hjem af, fordi det ik normalt er noget de kører i, sagde - er det Michael han hedder?

Og det andet er købt til lagersalg. Så jeg er lykkelig over at have fundet det så billigt, selvom det er frygtelig mange penge på en gang...

Han hedder Christian ;)

Jo jo, men det er ski da alligevel en pæn slat du lige har brugt på en gang! :o

Men nu er du vel også klar med overtøjet i lang tid nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han hedder Christian ;)

Jo jo, men det er ski da alligevel en pæn slat du lige har brugt på en gang! :o

Men nu er du vel også klar med overtøjet i lang tid nu?

Nå ja - det er sådan han hedder! Tæt på Michael haha

August Emil:

Flyverdragt: 500 kr

Softshell dragt: 300 kr

Termotøj: 120 kr

Regntøj: 200 kr

Vanter og luffer, 3 slags og str.: 95 kr

= 1215 kr

Elin Marie:

Sommerjakke til bhv: 250 kr

Sommerjakke til pæn/ hjemme: 300 kr

Hue: 40 kr

= 590 kr

(Elin fik to sæt termotøj i julegave, og har to flyverdragter jeg regner med at hun kan passe til næste vinter også - i hvert fald den ene af dem, og regntøj har hun også)

Så vi sku være dækket ind overtøjsmæssigt til et helt år og jeg har brugt i alt 1805 kr...

Jeg tænker at det er okay ifht 2 børn, eller er det helt ved siden af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja - og så har jeg fået solgt godt ud af Elin og Augusts gamle tøj - det er faktisk helt vild.

800 kr bare for elins tøj i str 92 og 98

Augusts tøj: str 56 - 68: 1900 kr

Og så er kravlegård og puslebord røget: 550 kr

Så blir det pludselig sjovt at sku købe nyt - fordi der rent faktisk er råd til at købe lidt...

Ej undskyld jeg spammer min egen tråd helt vild, men nu gik der lige sport i at finde ud af hvor meget det egentlig har kostet osv... Haha :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja helt ærlig Maja - det er virkelig groft! Haha :lol

Og tak - jeg er ihvertfald mega glad for at jeg fandt det - så kan August godt starte op i dp nu! (Eller overtøjet er ihvertfald klar... ;) )

Hvornår starter han?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår starter han?

Det gør han 1. Maj :) jeg ku se at Albert var startet op i vuggestue i dag? Sikke et sødt billede af ham! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør han 1. Maj :) jeg ku se at Albert var startet op i vuggestue i dag? Sikke et sødt billede af ham! :kuller

Åhr! Det er også snart :blink

Ja, idag var far med, men imorgen skal han prøve at være der selv :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes da overtøj som er nyt og til et helt år til to børn for under 2000kr lyder billigt når man tænker på hvor meget det os bliver brugt. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes da overtøj som er nyt og til et helt år til to børn for under 200kr lyder billigt når man tænker på hvor meget det os bliver brugt. :-)

Ja jeg håber ik at der skal bruges mere - selvf kommer der fodtøj foruden .. Shit det er dyrt at ha børn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja - og så har jeg fået solgt godt ud af Elin og Augusts gamle tøj - det er faktisk helt vild.

800 kr bare for elins tøj i str 92 og 98

Augusts tøj: str 56 - 68: 1900 kr

Og så er kravlegård og puslebord røget: 550 kr

Så blir det pludselig sjovt at sku købe nyt - fordi der rent faktisk er råd til at købe lidt...

Ej undskyld jeg spammer min egen tråd helt vild, men nu gik der lige sport i at finde ud af hvor meget det egentlig har kostet osv... Haha :lolhit

Sig mig lige... hvordan får du det solgt??? Sys jeg kæmper for at komme af med det jeg har.

Men mega sejt med alt det du har solgt! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig mig lige... hvordan får du det solgt??? Sys jeg kæmper for at komme af med det jeg har.

Men mega sejt med alt det du har solgt! :respekt

Facebook synes jeg er rigtig godt eks baby udstyr til salg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Facebook synes jeg er rigtig godt eks baby udstyr til salg

De sider jeg er medlem af, har jeg ikke været så heldig :( sys det drukner i opslag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Facebook synes jeg er rigtig godt eks baby udstyr til salg

Ja lige præcis den side synes jeg også at jeg har haft held med! Jeg elsker facebook ifht salg af baby ting og tøj. Så nu har jeg faste aftagere på både elins og Augusts tøj. Og faktisk også en på legetøjet, men hun skal allerede bruge det til juli - og der tror jeg nu stadig at vi bruger baby legetøjet...

Har du ingen held på de forskellige grp på facebook Sara?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig mig lige... hvordan får du det solgt??? Sys jeg kæmper for at komme af med det jeg har.

Men mega sejt med alt det du har solgt! :respekt

Ja jeg er så lettet over det! Plus at jeg jo også er kommet af med alt mit ventetøj. Jeg tror bare at jeg har sat prisen rigtig og så fået det til at se ud af meget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er så lettet over det! Plus at jeg jo også er kommet af med alt mit ventetøj. Jeg tror bare at jeg har sat prisen rigtig og så fået det til at se ud af meget...

Jeg har prøvet 4 forskellige sider på FB, og får kun solgt minimalt :(

Har også stadig en del ventetøj... Og faktisk også noget ammekluns jeg godt kunne sælge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er så lettet over det! Plus at jeg jo også er kommet af med alt mit ventetøj. Jeg tror bare at jeg har sat prisen rigtig og så fået det til at se ud af meget...

Kan man få nogle fif til sider ? 

Da dem jeg er på sker der ikke en skid på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man få nogle fif til sider ? 

Da dem jeg er på sker der ikke en skid på

Ja jeg kan lige ta et kig og så skrive hvilke sider jeg har solgt på...

Du må også gerne prøve at smide det herind i denne tråd - og så kan vi måske snakke om, hvad vi tror folk vil give - det gælder iøvrigt også dig Sara - hvis du har brug for at få vendt hvad det kan koste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kan lige ta et kig og så skrive hvilke sider jeg har solgt på...

Du må også gerne prøve at smide det herind i denne tråd - og så kan vi måske snakke om, hvad vi tror folk vil give - det gælder iøvrigt også dig Sara - hvis du har brug for at få vendt hvad det kan koste?

Problemet er ikke priserne, men mere det med at vurdere hvad "stand" tøjet er i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køb og salg af alt til baby - på Facebook, har været rigtig go

Køb og salg af ventetøj, ammetøj og baby/børnetøj 0-3 år

Køb og salg af alt i Midtjylland (måske ik oplagt til dig Maria ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemet er ikke priserne, men mere det med at vurdere hvad "stand" tøjet er i.

Det kan vi også prøve at kigge på - mange gange så har det jeg har solgt været meget blandet - og det skriver jeg - noget er nsn og noget gmb - og det er blandede mærker - billige og dyre mærker. Og jeg sælger KUN samlet, ellers kommer man aldrig af med det...

Medmindre at man kun har dyre mærker - så kan det nok bedst betale sig at sælge i sæt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan vi også prøve at kigge på - mange gange så har det jeg har solgt været meget blandet - og det skriver jeg - noget er nsn og noget gmb - og det er blandede mærker - billige og dyre mærker. Og jeg sælger KUN samlet, ellers kommer man aldrig af med det...

Medmindre at man kun har dyre mærker - så kan det nok bedst betale sig at sælge i sæt...

Tager lige et eksempel fra en af de grupper jeg er i.

Jeg sætter en af Eigils danefæ dragter til salg, som han fik i barselsgave i str 56 - han var i den 1! gang inden den var for lille skrev som ny - hvor efter jeg blev svinet til nærmest, fordi jeg havde skrevet som ny, når nu den havde været brugt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager lige et eksempel fra en af de grupper jeg er i.

Jeg sætter en af Eigils danefæ dragter til salg, som han fik i barselsgave i str 56 - han var i den 1! gang inden den var for lille skrev som ny - hvor efter jeg blev svinet til nærmest, fordi jeg havde skrevet som ny, når nu den havde været brugt.

Ej hvad sker der for det?! Folk er nogen gange virkelig mærkelige på Facebook... Jeg har kun oplevet at folk var søde og venlige i de kontakter jeg har haft, men jeg har godt set at tonen kan være hård ind i mellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER