Tullemor86

ÆL test og ÆL slim

9 indlæg i dette emne

For første gang anvender vi ÆL tests i denne cyklus, så jeg har ikke så meget erfaring på området. Jeg har netop meget ÆL slim nu (undskyld detaljerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener at ægløsningslim er der når du HAR ægløsning. Ægløsningstesten skulle så have været positiv for 2 dage siden da den viser positiv når der er 24-48 timer til ægløsning.

Så hop du på manden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet de sidste fire dage, og der har været en meget meget meget svag streg hver gang. Mærkeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kan være lidt drilske de ÆL test, positive er de først når stregerne er lige tydelige eller teststrengen er tyderligere end kontrol stregen. Der er lidt farve i teststrengen, i de andre dage, altså hvor den ikke er positiv :)

Håber det gav mening, hvornår er du startet i din cyklus med at teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne godt have ÆL-udflåd i et par dage op til testen blev positiv.

Under alle omstændigheder, så stol på kroppen og dyrk en masse sex de kommende dage ;)

Du kan evt tage din temperatur for at finde ud af præcis hvornår ÆL ligger ift udflåd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kan være lidt drilske de ÆL test, positive er de først når stregerne er lige tydelige eller teststrengen er tyderligere end kontrol stregen. Der er lidt farve i teststrengen, i de andre dage, altså hvor den ikke er positiv :)

Håber det gav mening, hvornår er du startet i din cyklus med at teste?

Jeg begyndte at teste på den 9. dag efter menstruation, så det vil sige i søndags. Og efter hvad jeg har talt mig frem til, bør jeg have ægløsning på fredag. Så der kommer forhåbentlig en meget tydelig streg i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begyndte at teste på den 9. dag efter menstruation, så det vil sige i søndags. Og efter hvad jeg har talt mig frem til, bør jeg have ægløsning på fredag. Så der kommer forhåbentlig en meget tydelig streg i morgen

Har du reglmæssig mens? Håber der kommer en positiv test til dig snart :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne godt have ÆL-udflåd i et par dage op til testen blev positiv.

Under alle omstændigheder, så stol på kroppen og dyrk en masse sex de kommende dage ;)

Du kan evt tage din temperatur for at finde ud af præcis hvornår ÆL ligger ift udflåd :)

Jeg har normalt også æl udflåd i flere dage - op til 3-4 dage. Så jeg synes, det er svært at regne ud, hvornår jeg præcist har ægløsning. Derfor vi begyndte på at teste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du reglmæssig mens? Håber der kommer en positiv test til dig snart :bd

Jeg har regelmæssig menstruation med en cyklus på 28 dage trods to bio/sa i streg. Så jeg håber også meget snart på to streger, og at den lille spire så bliver der denne gang. Og mange tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER