Solveig1986

Lang mens og smerter bagefter?

5 indlæg i dette emne

Hejsa piger.

 

Håber I har nogle gode råd/opklarende bemærkninger. 

 

Jeg skulle ha haft min mens torsdag 11.2. Har haft cyklus på 26-31 dage. Men min mens kom ikke! Jeg havde virkelig ondt i brysterne i de dage hvor den blev væk og nåede da lige at tænke JUBIII. Nåede ikke at teste :-(

 

Søndag  morgen 14.2 efter sex kom den så for fuld udblæsning!!! Og har så varet helt i går eftermiddag.

 

Det er 9 dage!!!!!

 

Er det ikke lidt lang tid? Plejer normalt bare at have mens i 5-6 dage. 

Det har også været meget mere voldsomt end det plejer at være. Og nu hvor den så endelig er stoppet har jeg sådan lidt kramper som gør hammer ondt og jeg må lige trykke lidt på underlivet så det ikke er så slemt. 

 

Har I prøvet noget ala det? Syns mine cyklus har været rimelig stabile og mensen har bare været der, ikke gjort decideret ondt. 

Bliver bare lidt nervøs.... i ved.....

 

Håber I har nogle gode råd eller opklarende bemærkninger :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Solveig.

Jeg har desværre aldrig oplevet noget lign.. Men hvis du har kraftige smerter og du bløder på 9. dagen.. så ville jeg da nok ringe til min læge og lige få råd og vejledning der. For det skal jo ikke blive ved... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar Helbech. 

Jeg må hellere få ringet til lægen da smerterne blir ved.

Mensen stoppede jo mandag, på 9. dagen, men smerterne gik ikke væk. :-( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, Så har jeg været ved læge og gynækoolog! Ingenting at finde. :bunny

Jeg er frisk som en havørn og min livmoder ser flot ud og er klar til at blive befrugtet :-) Hehe det var en dejlig kommentar gynækologen kom med :-)

 

MEN!!!!!  :blink

I går kom min mens! På dag 22!!!! Altså har denne cyklus kun varet 21 dage. Det syns jeg jo så bare er mega kort tid. Normalt har jeg haft 26-32 dage. 

Andre som pludselig har haft en kort cyklus.??

 

Eneste gode er da at vi så kan komme igang igen lige om lidt forhåbentlig. Håber bare ikke denne mens varer 9 f**king dage også! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, Så har jeg været ved læge og gynækoolog! Ingenting at finde. :bunny

Jeg er frisk som en havørn og min livmoder ser flot ud og er klar til at blive befrugtet :-) Hehe det var en dejlig kommentar gynækologen kom med :-)

MEN!!!!! :blink

I går kom min mens! På dag 22!!!! Altså har denne cyklus kun varet 21 dage. Det syns jeg jo så bare er mega kort tid. Normalt har jeg haft 26-32 dage.

Andre som pludselig har haft en kort cyklus.??

Eneste gode er da at vi så kan komme igang igen lige om lidt forhåbentlig. Håber bare ikke denne mens varer 9 f**king dage også!

Dejligt du er frisk som en havørn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER