FruOvervejelse

Tina Liv - dele kørsel

7 indlæg i dette emne

Jeg har vundet en fotografering med Tina Liv.

Er der tilfældigvis nogen i københavnsområdet, der har lyst til at finde en fælles dag til fotografering med hende og dele udgiften til kørsel?

Jeg synes, jeg læste om en anden herinde, der også havde vundet? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den anden kan muligvis være mig, men jeg bor i Odense, så det kan ikke rigtig betale sig for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i samme situation som dig, Fru.mor :) jeg har indtryk af, at hun vil komme med et udspil på en dato, hvor os sjællændere kan dele transportudgiften. Nok billeder i naturen et sted, for hun har ikke kunnet finde et billigt studie. Hun tager også gode udendørsbilleder, så det har jeg skrevet til hende er fino :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i samme situation som dig, Fru.mor :) jeg har indtryk af, at hun vil komme med et udspil på en dato, hvor os sjællændere kan dele transportudgiften. Nok billeder i naturen et sted, for hun har ikke kunnet finde et billigt studie. Hun tager også gode udendørsbilleder, så det har jeg skrevet til hende er fino :)

Nå, for pokker. Sådan forstod jeg slet ikke hendes mail :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, for pokker. Sådan forstod jeg slet ikke hendes mail :rolleyes

 

for en uges tid siden skrev hun følgende til mig (hvortil jeg har svaret, at det vil jeg gerne være med på):

Jeg kan simpelthen ikke finde et studie der lejes ud til lave priser, så det bliver en dyr affære at lave sådan en dag i København. - faktisk vil det være billigere at komme til mig.

Alternativt så kan vi jo lave en dag med udendørs fotografering for alle jer der gerne vil have mig over - så sparer vi da studiet, og det vil så kun være transport der udfaktureres.

Hvad tænker du om det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

for en uges tid siden skrev hun følgende til mig (hvortil jeg har svaret, at det vil jeg gerne være med på):

Jeg kan simpelthen ikke finde et studie der lejes ud til lave priser, så det bliver en dyr affære at lave sådan en dag i København. - faktisk vil det være billigere at komme til mig.

Alternativt så kan vi jo lave en dag med udendørs fotografering for alle jer der gerne vil have mig over - så sparer vi da studiet, og det vil så kun være transport der udfaktureres.

Hvad tænker du om det?

Jeg fik samme mail, men læste det bare ikke som en fælles dag. Jeg kan da godt se nu, at du har ret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik samme mail, men læste det bare ikke som en fælles dag. Jeg kan da godt se nu, at du har ret :D

 

ha ha nåh ok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER