Eli0t

Laaaang optakt?

4 indlæg i dette emne

Er der andre derude som oplevede en lang optakt til jeres fødsler?

 

Jeg er 39+6 og har i 2-3 uger har intens menstruationsagtig muren, der i nat føltes som om det brændte  og plukveer der niver og vækker/holder mig vågen om natten, for så at gå i sig selv. 

 

Det skal siges at jeg er førstegangsfødende, så jeg er forberedt på at gå over tid, men synes bare det er frustrerende at have så meget optakt, uden at der sker noget. Jeg har ikke haft tegnblødning eller afgang af slimprop (af hvad jeg ved af). 

 

Havde I nogen af de ovenstående gener længe før I fødte? 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, det er lige der jeg er nu :( Det har dog kun varet et par dage men er også kun 37+3. Har ingen erfaring med det, da min første fødsel slet ikke var sådan.

Så jeg kan desværre ikke hjælpe, men du er ikke alene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder meget plausibelt, at det "bare" er kroppen, der så småt er ved at indstille sig på fødsel. Det nederen er, at det jo ja kan tage en del tid, men det fede er til gengæld, at din krop rent faktisk arbejder, og du kan være sikker på, at arbejdet ikke er totalt spildt. Men jeg tror bestemt, at det er meget normalt - synes i hvert fald at det stod, at det kunne forløbe sådan i alle de gravidbøger, jeg havde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til JM i dag og blev undersøgt. Var 2 cm åben og næsten ingen livmoderhals tilbage, så det har rigtig nok været formodningsgener. Hun lavede i samme omgang en hindeløsning på mig - er spændt på om den kan sætte gang i noget. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER