Camillat

Fotobog - hvor?

9 indlæg i dette emne

Hej med jer. 

 

Jeg vil gerne have lavet et par fotoboeger og vil lige hoere, om I har nogle tips til, hvor det kan goeres paent, laekkert og ikke for dyrt? 

 

Paa forhaand tak for hjaelpen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger billedbutikken.dk, det er ikke billigt, men det bedste produkt imo. Jeg har prøvet vistaprint og cewe udover :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger photobox. Jeg købte lige kreditter i sidste uge, da der var tilbud. Måske der stadig er det. Så betaler man med det samme og har 1 eller 3 mdr til at lave bogen i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger pixum. Jeg tror de ligger i den dyrere ende, men jeg synes produktet er lækkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger photobox. Jeg købte lige kreditter i sidste uge, da der var tilbud. Måske der stadig er det. Så betaler man med det samme og har 1 eller 3 mdr til at lave bogen i :)

:ditto bortset fra at jeg glemte at købe men de har jævnligt tilbud. Har kun været tilfreds

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger billedbutikken.dk, det er ikke billigt, men det bedste produkt imo. Jeg har prøvet vistaprint og cewe udover :)

 

Den vil jeg da tjekke ud :) 

 

Jeg bruger photobox. Jeg købte lige kreditter i sidste uge, da der var tilbud. Måske der stadig er det. Så betaler man med det samme og har 1 eller 3 mdr til at lave bogen i :)

 

Ok, det tjekker jeg ogsaa med det vuns pga tilbud. Jeg skal godt nok skynde mig lidt, men 1 mdr raekker jo derfor :) 

 

Jeg bruger pixum. Jeg tror de ligger i den dyrere ende, men jeg synes produktet er lækkert :)

 

 

:ditto bortset fra at jeg glemte at købe men de har jævnligt tilbud. Har kun været tilfreds

 

Jeg har foer faaet fremkaldt billeder hos pixum og de har ogsaa en italiensk side ... Det er jo temmelig smart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fotosjov.dk kører nogle kampagner pt med 50% af på fotobøger og kalendre :) jeg har været tilfredse med deres produkter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fotosjov.dk kører nogle kampagner pt med 50% af på fotobøger og kalendre :) jeg har været tilfredse med deres produkter

 

Mange tak - jeg tjekker lige det ud ogsaa. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fotosjov.dk kører nogle kampagner pt med 50% af på fotobøger og kalendre :) jeg har været tilfredse med deres produkter

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER