Lisahenø

Projekt baby og celleforandringer?

7 indlæg i dette emne

Hej alle!

Jeg har celleforandringer i livmoderhalsen, som jeg er til kontrol med hver 6. måned.

Vi har prøvet at blive gravide i 10 måneder..

Nu har jeg flere gange hørt at folk har sagt at de har svært ved at blive gravide, men efter en keglesnit operation er det lykkes med det samme .. Hvad er jeres erfaring med det??

Google vil ikke rigtig hjælpe mig :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har jeg godt nok aldrig hørt om :unsure

Både min søster og jeg har fået foretaget keglesnit. Min søster fik foretaget et keglesnit efter hun fødte min kusine i aug 2012. Hun prøver nu at blive gravid og har prøvet et godt stykke tid uden held :boo

Så som sagt har jeg aldrig hørt det skulle forbedre mulighederne :(

Til gengæld skal der holdes ekstra øje med dig efter et keglesnit da der er forøget risiko for for tidlig fødsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg heller aldrig hørt om - og jeg kunne slet ikke forestille mig at det forholdte sig sådan..

Tværdimod så er et keglesnit en stor ulempe fordi det forøger risikoen for en for tidlig fødsel væsentligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste bare i et andet forum at celleforandringer nedbryder sæden og holder det fra at nå til ægget ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. Igen har desværre ikke hørt det :( Har fu ikke talt med din læge/gynækolog om det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre heller ikke hørt om det og har kun hørt det betyder du skal følges nøjere på grund af keglesnit hvis du har fået sådan et.

Så tror ikke rigtig det er en fordel men håber snart du får to II

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lavet et keglesnit for lidt over et år siden. Jeg har fået at vide at det ikke påvirker mine chancer for graviditet hverken positivt eller negativt. Angående for tidlig fødsel så er det vidst kun noget man skal være bekymret for hvis man har fået lavet flere keglesnit. Risikoen for for tidlig fødsel er meget lille.

Spørg din læge eller gyn til råds mht om du skal have foretaget et keglesnit før du bliver gravid eller om du skal vente til du har født.. Måske er det slet ikke nødvendigt med keglesnit, da celleforandringerne er så lette at du bare bliver observeret.. Det kan være de går i sig selv igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER