Babyklar89

Nyt job og ønske om en nr. 2

3 indlæg i dette emne

Hej med jer 

 

Min kæreste og jeg har en pige på 1½ og vi har et brændende ønske om at forsøge at blive gravid med nr. 2.

 

Jeg er dog startet på nyt job i august og er meget usikker på hvad min arbejdsgiver og kollegaer vil tænke om mig, hvis jeg måske skal på barsel inden jeg har været ansat et år.

 

Jeg blev hurtigt gravid sidst, men det er jo slet ikke en selvfølgelighed ved den næste. Så derfor tænker jeg også at det kunne være en fordel at starte på projektbaby indenfor rimelig tid, da jeg måske vil fortryde hvis jeg udskyder det og det bliver en lang proces. 

 

Hvad tænker i? Hvor hurtigt kan man egentlig tillade sig at blive gravid efter sin ansættelse?

Skal jeg tænke med hjertet eller fornuften?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lad være med at udskyde noget som helst pga. et job. Der er ikke nogen, der står og takker dig bagefter og din næste barsel vil komme "ubelejligt" ligegyldigt hvad.

 

Jeg blev forfremmet til nuværende stilling måneden før jeg blev gift og jeg var gravid indenfor et halvt år derefter. Min chef havde mere eller mindre forventet det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nu på med over halvandet år igang med lillebrøster projektet og jeg ville sige sæt igang. Min arbejdsplads er lige blevet informeret om jeg er i behandling og jeg har kun været her 1 år så vi gik igang inden jeg fik job netop fordi vi vidste det kunne tage tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER