Ihpets-mortilto

Camcam lagersalg

8 indlæg i dette emne

Jeg synes jeg kan se via lagersalg.com at camcam holder lagersalg i morgen i KBH?

Er der mon nogen herinde fra der skal afsted? Jeg har ikke muligheden, men vil VIRKELIG gerne have fingrene i et bestemt sengesæt til W.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det henne af? Kan være jeg kan køre lidt tidligere fra arbejde og køre forbi :)

 

Og måske købe lidt til prinsessen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det henne af? Kan være jeg kan køre lidt tidligere fra arbejde og køre forbi :)

Og måske købe lidt til prinsessen ;)

Frederiksberg :)

http://www.lagersalg.com/cam-cam-lagersalg

Hvis du tager afsted må du virkelig gerne tænke på mig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det her jeg vil have til W :)

http://www.camcam.dk/produkt/baby-sengetoj-mint/

Eller mønsteret må gerne være anerledes, men det SKAL være mint :) Jeg ved ikke om det har været der i wave eller andre mønstre i tidligere sæsoner.

Det skal være i juniorstørrelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre nødt til at smutte forbi lægen pga smerter så kommer ikke til lagersalg søde :( Havde ellers planlagt at kunne gå tidligere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry... Var derinde i dag, men der var ikke meget tilbage til dem som kom efter VIP åbningstiden...

Og sengetøj var revet væk!!

I det hele taget var der ikke et særlig stort udvalg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom ikke selv afsted men en god veninde var blandt de første og kiggede blandt andet efter mint eller gråt sengetøj til mig. Mint var der ikke, selvom der var meget, da hun kom ind...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom (naivt) 50 min efter de åbnede for 'almindelige kunder'. Her nåede jeg at stå i en meget lang kø sammen med rigtigt mange andre mennesker i koldt, silende regnvejr i ca 15 min. Herefter kom der nogen ud og sagde, at der kun var dukkesengetøj tilbage. Og så tog jeg hjem igen. Stort hit :P eller noget..... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER