Nelly

Uretfærdig uvished

5 indlæg i dette emne

Jeg er i fertilitetsbehandling og er blevet insemineret for femte gang for 15 dage siden. For første gang nåede jeg ikke at få min menstruation inden jeg skulle tage graviditetstesten, men desværre var den ikke positiv. På den anden side er min menstruation stadig ikke kommet, meget unormalt!

Jeg har stadig et lille håb for at jeg bare er længere tid om at vide positiv, men det er ulideligt at gå her i uvidenhed, kunne min menstruation da så ikke bare komme så vi kan komme i gang igen? Og på arbejdet er der lige to der har meldt ud at de er gravide, og i aftes havde vi besøg af en som også fortalte at hun venter sig. Det er ikke pænt at havde det sådan,men lige nu gør gravide maver mig ked af det.

Rart at kunne skrive her.

Nelly

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med at få taget en BP?

 

Kender det godt - jeg er også over tid men en semi positiv prøve igår men ikke noget idag - så har fået taget blodprøve og afventer nu svar.

 

Men hold hovedet oppe hvis det kun er første forsøg. Det kan jo tage nogle måneder :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har jeg ikke, skulle tage en almindelig i går. Det mærkelige er at min cyklus kun ekstremt sjældent er over 27 dage, men hvs den ikke er kommet i morgen, så tester jeg igen. Jeg har været øm i bryster siden i torsdags, men kan ikke finde ud af om det bare er min krop som spiller mig et puds.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det lykkes for dig/jer. Jeg kender godt følelsen af at det er hårdt at høre om andres graviditeter og især at se højgravide kvinder. men det skal nok lykkes. Min stedmor prøvede i 7 år og i dag har jeg en lillesøster på 10 år. Så hvis det lykkes for hende kan det lykkes for de fleste. Det er jeg sikker på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun prøvede aldrig IVF for det ville min far ikke. Så det at det lykkes naturligt er virkelig et mirakel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER