Guest MillySilly

Symptomer forsvundet?!

13 indlæg i dette emne

Hmm, ved ikke hvad jeg skal tænke - synes mine symptomer helt er forsvundet, og test fra i morges (snydetest MEGET før tid ) var negativ..

 

Hvilket jeg nok forventede, eftersom jeg kun er omkring 3+2 i dag! Med min søn opdagede jeg først i uge 7+5 at jeg var gravid, så har ingen erfaring med at gå og tvivle og teste (han var en surprise :)). 

 

Jeg synes min murren, mine ømme dutter og min kvalme har været helt forsvundet i dag - selvom jeg har haft symptomer fra dag 1, ved godt jeg sikkert ikke kan teste noget som helst nu (ÆL d. 27/9) så det er kun ca 9 dage siden. Men har ikke haft skyggen af blødning, så hvad dælen sker der lige?  :wacko

 

Nogen der har prøvet noget lignende?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville anbefale dig at gå til lægen og evt få en tidlig scanning for at være sikker på at der ikke er noget galt.det er ikke sjovt at komme til NF og se at dit foster ikke har udviklet sig siden uge 9. Jeg vil i hvert fald anbefale dig at få en scanning i uge 9. Så du kan se at dit foster har det godt. Hvis du oplever en MA ligesom jeg gjorde bliver livmoderen ved med at vokse fordi kroppen ikke registrere at fostret er stoppet med at udvikle sig. Krydser fingre for at alt er ok.

Mine brystsmerter og alle mine symptomer forsvandt i uge 10+5 og jeg blødte ikke en eneste gang.

Hmm, ved ikke hvad jeg skal tænke - synes mine symptomer helt er forsvundet, og test fra i morges (snydetest MEGET før tid ) var negativ..

Hvilket jeg nok forventede, eftersom jeg kun er omkring 3+2 i dag! Med min søn opdagede jeg først i uge 7+5 at jeg var gravid, så har ingen erfaring med at gå og tvivle og teste (han var en surprise :)).

Jeg synes min murren, mine ømme dutter og min kvalme har været helt forsvundet i dag - selvom jeg har haft symptomer fra dag 1, ved godt jeg sikkert ikke kan teste noget som helst nu (ÆL d. 27/9) så det er kun ca 9 dage siden. Men har ikke haft skyggen af blødning, så hvad dælen sker der lige? :wacko

Nogen der har prøvet noget lignende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte lige nogle smileys

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg så blev gravid i juli var symptomerne langt værre end de havde været i juni. Og jeg testede svagt positiv 3+5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet negativ x 3 i dag, havde ÆL d. 27/9 så burde vel kunne teste positivt nu 9 dage efter? Men mine symptomer er kommet lidt igen, men slet ikke andet end det nok bare er mens (på søndag)- nu har jeg ihvertfald droppet denne måned skulle lykkes  :shooter

Tusind tak for dine svar, MA er bare ikke sjovt! Har selv været igennem en SA for 2 år siden - det var godt nok heller ikke en fest  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet negativ x 3 i dag, havde ÆL d. 27/9 så burde vel kunne teste positivt nu 9 dage efter? Men mine symptomer er kommet lidt igen, men slet ikke andet end det nok bare er mens (på søndag)- nu har jeg ihvertfald droppet denne måned skulle lykkes :shooter

Tusind tak for dine svar, MA er bare ikke sjovt! Har selv været igennem en SA for 2 år siden - det var godt nok heller ikke en fest :kiss

Hvis det kun er 9 dage siden æl, så er der da også god tid til at du kan nå at få en positiv test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det kun er 9 dage siden æl, så er der da også god tid til at du kan nå at få en positiv test?

Ja, jeg ved godt du har ret - men eftersom jeg ikke har andet end optræk til mens (altid samme symptomer) og jeg har testet på 3 high sensitive tests der var MEGET blank, så tror jeg ikke den er der.. Har det meget klart på fornemmelsen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville anbefale dig at gå til lægen og evt få en tidlig scanning for at være sikker på at der ikke er noget galt.det er ikke sjovt at komme til NF og se at dit foster ikke har udviklet sig siden uge 9. Jeg vil i hvert fald anbefale dig at få en scanning i uge 9. Så du kan se at dit foster har det godt. Hvis du oplever en MA ligesom jeg gjorde bliver livmoderen ved med at vokse fordi kroppen ikke registrere at fostret er stoppet med at udvikle sig. Krydser fingre for at alt er ok.

Mine brystsmerter og alle mine symptomer forsvandt i uge 10+5 og jeg blødte ikke en eneste gang.

Det er nok lige tidligt nok, hvis man ikke engang er nået forbi tidspunktet for forventet mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg ved godt du har ret - men eftersom jeg ikke har andet end optræk til mens (altid samme symptomer) og jeg har testet på 3 high sensitive tests der var MEGET blank, så tror jeg ikke den er der.. Har det meget klart på fornemmelsen :(

Nej det kan selvfølgelig være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok lige tidligt nok, hvis man ikke engang er nået forbi tidspunktet for forventet mens.

Jeg siger ikke det skal være nu anbefalede bare at hun fik en tidlig scanning. Det vil sige en scanning inden NF Emilie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger ikke det skal være nu anbefalede bare at hun fik en tidlig scanning. Det vil sige en scanning inden NF Emilie!

Tak, jeg ved udemærket godt hvad en tidlig scanning er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, jeg ved udemærket godt hvad en tidlig scanning er.

Måske skulle du bare have læst alle mine beskeder først før du var så flabet så! Men god weekend til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske skulle du bare have læst alle mine beskeder først før du var så flabet så! Men god weekend til dig

Tror bare vi lukker den her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER