Barbamama

Ariel sparegris søges?

76 indlæg i dette emne

De kugler er bare WAUW!!! Har du fået dem? Jeg havde købt en disneykugle for evigheder siden - og den har ligesom bare en plastikring med billede på, på en blank kugle (ligesom det plastfolie omring en vandflaske fx). Og det er jeg SÅ skuffet over og synes at det er dumt og forkert :(

Jeg vil SÅ gerne have flotte Disney kugler, til mit juletræ jeg altid har drømt om skal ligne noget fra en Disney film. (Den med chip og Chap i juletræet :kuller ).

Uhh nej har faktisk ikke fået dem endnu, så nu er der sgi da dobbelt gyser :lolhit Kan lige forestille mig det, du beskriver, og det gad jeg ikke have på mit træ :unsure Hvor havde du købt dem?

Og uh ja Chip og Chap i juletræet! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker Disney og jul, har købt nogle flotte kugler de gange vi har været i Disneyland. Men min mand vil ikke have så meget mere, da vores jul ikke skal blive fuldstændig Disneyficeret

Hehe jeg tror B ville elske en disneyficeret jul. Hellere det end en trip trap nisse jul :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh nej har faktisk ikke fået dem endnu, så nu er der sgi da dobbelt gyser :lolhit Kan lige forestille mig det, du beskriver, og det gad jeg ikke have på mit træ :unsure Hvor havde du købt dem?

Og uh ja Chip og Chap i juletræet! :kuller

I en Disney butik i England, kuglen var i en papæske så man ikke kunne se det <_< og den er bare plastikagtig og grim.

Du må endelig lige anmelde dem når de kommer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I en Disney butik i England, kuglen var i en papæske så man ikke kunne se det <_< og den er bare plastikagtig og grim.

Du må endelig lige anmelde dem når de kommer :kiss

Uf det tegner ikke godt, hvis det var i en officiel disney butik :P Men ja, jeg skal nok anmelde dem når de kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe den er SÅ farlig!! :D

Og mega sødt kostume :wub

Jeg er i hvert fald solgt!

tror jeg må ha købt de julekugler også... vi skal jo holde jul hjemme i år!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i hvert fald solgt!

tror jeg må ha købt de julekugler også... vi skal jo holde jul hjemme i år!

Jeg kan lige skrive en anmeldelse af kuglerne, når jeg har dem :) (hvilket forhåbentlig bliver imorgen).

Det kan i hvert fald godt betale sig at samle købet, for fragten er 80 (!!!) kroner medmindre man køber for min. 700. Og så bringer de ikke engang ud :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For at vende tilbage til emnet, så kan jeg fortælle at min pakke er registeret ved shop USA idag. Såvidt jeg kan læse, betyder det, at jeg burde kunne hente pakken i gls shop på torsdag i næste uge :glad

Er MEGET spændt! Er mest nervøs for, om kvaliteten er badeands-agtig eller om arm eller hoved er brækket af :unsure Men nu må vi se. Det kan jo være, den er helt perfekt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan lige skrive en anmeldelse af kuglerne, når jeg har dem :) (hvilket forhåbentlig bliver imorgen).

Det kan i hvert fald godt betale sig at samle købet, for fragten er 80 (!!!) kroner medmindre man køber for min. 700. Og så bringer de ikke engang ud :rolleyes

Puha det var ikke så lidt! :blink

Men hva.. har lige måtte betale 85 kr i alt med fragt, for en Nuk sutteflaske til 35 kr. :Rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det var ikke så lidt! :blink

Men hva.. har lige måtte betale 85 kr i alt med fragt, for en Nuk sutteflaske til 35 kr. :Rolleyes

Fragt sucks :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Shop USA har sendt mig et billede og der ser ud som om at pakken er sendt i en plastikpose?! :o Jeg har skrevet til shop USA om det kan nås/betales at de putter den i en kasse, ellers er jeg bange for at den ikke overlever :unsure

Jeg ved heller ikke helt, hvad jeg tænker om det jeg ser. Det ser ud til at være "den rigtige" men måske ikke så pæn som "modelbilledet"? :unsure Og så er jeg spændt på materialet... Og synes måske, hun ser lidt skeløjet ud :D :unsure

PE2RCWt.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Shop USA har sendt mig et billede og der ser ud som om at pakken er sendt i en plastikpose?! :o Jeg har skrevet til shop USA om det kan nås/betales at de putter den i en kasse, ellers er jeg bange for at den ikke overlever :unsure

Jeg ved heller ikke helt, hvad jeg tænker om det jeg ser. Det ser ud til at være "den rigtige" men måske ikke så pæn som "modelbilledet"? :unsure Og så er jeg spændt på materialet... Og synes måske, hun ser lidt skeløjet ud :D :unsure PE2RCWt.png

Umiddelbart synes jeg hun ligner modelbilledet ret fint :) hvis du kigger på billedet "skeler" hun også lidt der/ har lidt skrå øjne. Jeg krydser fingre for hun kommer hel frem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun skeler vist også lidt på billedet (men det gør halvdelen af vores hustand jo også :lolhit). :)

Jeg har lige fået mail fra shop USA at den bliver sendt forsvarligt, men bare har været oppe af kassen (hun skriver ikke hvorfor, men det er nok noget med tolden, tænker jeg).

Så håbet lever :goodluck :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker de har pakket den om, da de jo først får den sendt til en USA adresse, og nu skal sende videre til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Det kan jo være, at de lige tjekke, at de ikke videresender ulovlige ting? Men så står det nok på deres side, at de åbner pakkerne? Men dejligt hun bliver sendt forsvarligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja I har nok ret :) Jeg er også ligeglad, hun er ikke hemmelig :lolhit Bare hun bliver sendt trygt videre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lovede jo at give en lille anmeldelse af Disney julekuglerne :) Jeg kan ikke lige huske, om det var her eller i Jule smalltalk, så jeg lægger den begge steder :)

Jeg er glad for dem, og kunne godt finde på at købe et sæt mere, hvis ikke Disney tog 80 (!!!) kr i fragt (og så er det endda uden omdeling!)

De er i plastik, hvilket tager noget af charmen, men nok er praktisk nok, når man har små børn ;)

Jeg mener, det var Stephi, der havde oplevet nogle kugler, hvor der bare var tapet en slags plastik på, og jeg tror også, at det er sådan her, disse er lavet, men man skal tæt på for at se rynkerne (og de andre småfejl såsom ujævnt fordelt glimmer), og selve kuglen er pænt glat hele vejen rundt.

De er større end jeg regnede med, og måske lige voldsomme nok til sådan et bette træ, som vi har plads til, men fine til et alm størrelse træ, synes jeg :)

Ophænget er limet på. Jeg foretrækker at der er en løkke, så man selv kan sætte bånd i, men synes det er ok lavet.

Alt i alt, vil jeg sige, at man nok får, hvad man betaler for. De koster 200 for 6 kugler = ca. 34 kr pr kugle. Og til den pris skal man nok ikke forvente mega luksus, eftersom man også skal betale for brandet ;)

Men jeg er tilfreds til prisen og synes de er vældig søde. Og jeg har på fornemmelsen, at man kan spille bold med dem, uden de tager skade :D

De ser sådan ud:

490WWwC.jpg

CiGHo7p.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fine :glad og totalt perfekt hvis der ikke sker noget med dem hvis man taber dem! Er det 6 forskellige der er i pakken?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fine :glad og totalt perfekt hvis der ikke sker noget med dem hvis man taber dem! Er det 6 forskellige der er i pakken?

Der er to røde, to blå og 2 grønne, og forskellige motiver på dem alle. Motiv-mæssigt er de fuldstændig som billedet på hjemmesiden, såvidt jeg kan se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Ariel ankommet til Københavns lufthavn :glad ShopUSA skriver at der har været lidt forsinkelse pga. travlhed i tolden, men den er på vej. Jubii :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er den her sgisme! :glad

Og jeg er faktisk meget tilfreds :) Den har præcis den forventede størrelse, lugter ikke (måske en lille bitte bitte plastiklugt hvis man er MEGET tæt på), er rimelig pænt malet (ikke perfekt, men det er Vs fra Salling altså heller ikke), og virker holdbar. Hånden kan man muligvis godt vride af, hvis man virkelig lægger kræfterne i (og det gør børn jo engang imellem :lolhit) men altså sparegrise herhjemme står ikke i børnehøjde til fri afbenyttelse uden voksen, så det skal nok gå :)

Kjolens farve er liiiiidt hubba-bubba, men jeg er ret sikker på at alle små piger med hang til Ariel og/eller lyserøde prinsesser vil elske den :super

Den endte med at koste 360 kr. 180 til sælger, hvilket jeg synes er yderst rimeligt, og 180 til ShopUSA, hvilket føles lidt som penge for ingenting, men det ER det jo ikke, for der har jeg jo betalt for en ydelse. Og jeg er i øvrigt meget tilfreds med ShopUSA. Jeg havde sparegrisen ca. 10-11 (?) dage efter at jeg bestilte den, det var nemt og jeg synes kommunikationen har været god undervejs. Så dem vil jeg også gerne anbefale :)

Billeder comming up...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget billede af den ved siden af Valdemars (som er købt i Danmark ;))

hLyC3xo.jpg

EdtYKSW.jpg

UAXo6WR.jpg

Hun er noget højere end Vs BBP men jeg tror, der kan være nogenlunde lige meget i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den bare fin :super den kom frem :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER