Winky

Gravid med for højt stofskifte

5 indlæg i dette emne

Jeg har 2 gange gennem graviditeten fået konstateret en smule forhøjet stofskifte ved min læge, og tallet var denne gang en smule højere end sidste gang, selvom det stadig kun ligger lige over det normale.

 

Hun ville dog gerne have en gynækolog til at chekke det, da de ved mere om det, og det bliver så gjort i forbindelse med, at jeg alligevel bliver henvist til en ekstra scanning, fordi Lillebror ligger på tværs i maven.

 

Jeg har ikke nogle gener af stofskiftet, og synes det er lidt "sort snak" meget af det for mig :oops Så jeg håber, der er nogle, der kan hjælpe lidt :)

 

Hvordan chekker man egentlig om Lillebror i maven er ramt af det? Lægen sagde noget med, at hvis mit "system" drøner derud i for høj fart (pga. for højt stofskifte), så kan det være hans også gør. Men hvordan chekker de det?

 

Derudover er jeg lige nysgerrig mht, hvorfor en gynækolog ved meget om stofskifte - sfofskiftet sidder jo ligesom i den "anden ende" end alt det øvrige, der har med en gynækologs arbejde at gøre :lol

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Slet ingen der ved lidt om det?  a055.gif

 

Jeg har i dag fået indkaldelse til sygehuset til om godt 3 uger ...  :o  Så jeg håber da ikke, Lillebror er påvirket af stofskiftet. Jeg troede faktisk, jeg fik en tid lidt hurtigere  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan desværre ikke hjælpe...

Men hvis din indkaldelse er med 3 ugers varsel er det nok ikke noget de er vildt bekymrede omkring. Så havde du nok fået en akut tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh ja, det har du nok egentlig ret i, tak  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stofskifte hoejt som alvt er noget skidt som gravid. Det skal reguleres, da det kan paavirke baby. Men vhsi det er marginalt, saa kan det jo vaere saa lidt, at det ikke betyder noget. 

 

Jeg havde for lavt som gravid og fik medicin... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER