logo

Billig symaskine

6 indlæg i dette emne

Hvor køber jeg en meget billig symaskine, helst ikke til mere end 500 kr? Bilka, føtex, kvickly...? Kan man få det?

Jeg er helt nybegynder, og skal slet ikke have noget fancy, men en, som bare kan det elementære.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville se hvad kjærsgaard symaskiner har af brugte/demoer :) De sender til hele landet, og har 2 års garanti på alle maskiner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville se hvad kjærsgaard symaskiner har af brugte/demoer :) De sender til hele landet, og har 2 års garanti på alle maskiner :)

Rigtig god hjemmeside, du viste mig. Tak.

Har været derinde og se, og ja, der er da rigtig gode tilbud og mange penge at spare ved en demo. Jeg så på en pfaff demo sat ned fra små 3000 kr., mener jeg, til 1000 kr., så jeg tror, det bliver noget i den stil.

Jeg talte med en kollega i går, som nævnte den samme forhandler som dig, så det er vist bare der, jeg skal købe fra. Super.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god hjemmeside, du viste mig. Tak.

Har været derinde og se, og ja, der er da rigtig gode tilbud og mange penge at spare ved en demo. Jeg så på en pfaff demo sat ned fra små 3000 kr., mener jeg, til 1000 kr., så jeg tror, det bliver noget i den stil.

Jeg talte med en kollega i går, som nævnte den samme forhandler som dig, så det er vist bare der, jeg skal købe fra. Super.

De er nemlig rigtig gode deroppe i Hjørring. Og sender hurtigt ens bestilling :) Men ring gerne til dem. Det kan være du kan forhandle prisen længere ned, eller få noget ekstra med. Det kan man som regel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er nemlig rigtig gode deroppe i Hjørring. Og sender hurtigt ens bestilling :) Men ring gerne til dem. Det kan være du kan forhandle prisen længere ned, eller få noget ekstra med. Det kan man som regel ;)

Super. Godt lille fif, det kan man altid bruge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER