Guest

Britax romer b smart klapvogn...

5 indlæg i dette emne

Er den noget ved? Kan sædet ligges ned?

Jeg har set en brugt til 1000 kr men ved Google søgning kommer der kun nyere modeller frem :prik

Det er ikke fordi det haster med at købe en så det skal være fordi tilbudet er exceptionelt godt.

Jeg er bare lidt forelsket i tanken om at autostolen kan klikkes på ;) kan huske nogle rådne ture med autostolen over armen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep det kan den :) Det kunne den i hvert på den vi havde og vi var iøvrigt ret glad for vores. :)
Og det er mega smart med autostolen! Det var vi top glade for. 

Hører der adaptere med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep det kan den :) Det kunne den i hvert på den vi havde og vi var iøvrigt ret glad for vores. :)

Og det er mega smart med autostolen! Det var vi top glade for.

Hører der adaptere med?

Det ved jeg ikke :unsure jeg tror dog vognen er solgt, for der var 2 - 3 andre der skrev de ville købe den. Men så har jeg da en ide om hvad jeg går efter :)

Jeg er nemlig også ret vild med tanken om at autostolen kan klikkes i. Øj jeg har slæbt den autostol alt for mange gange. Det er jo ofte at man lige skulle noget hurtigt men som krævede hænderne fri. Ting man ikke bare kunne gå til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi vi har adapterme liggende fra vores og vi har ikke længere vognen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi vi har adapterme liggende fra vores og vi har ikke længere vognen ;)

Arh :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER