sofus08

Hjælp til ÆL-teste..

3 indlæg i dette emne

Hej! -er der mon nogen der kan gøre mig lidt klogere på det her?? :huh

 

Min cyklus er meget regelmæssig og har altid været det; længde på 26 dage (nogle få gange 25) med ÆL omkring dag 13-14. Denne cyklus passer tidspunktet ikke så godt med arbejde og alt muligt andet, så jeg testede lidt for sjov på dag 7 og blev ret overrasket da testen næsten var positiv, så jeg regnede egentligt med at den så ville blive positiv dagen efter. Men dér blev den endnu svagere; jeg prøvede også med et andet mærke som også kun var "halvt" positivt, og har nu testet to dage til hvor de bliver mere og mere utydelige.. Så tænker egentligt lidt hvis jeg havde testet dag 6 at den så nok havde været positiv, men er det overhovedet muligt? Det er for det første en hel uge inden forventet, men er det egentligt muligt at have ÆL lige efter en mens? Eller har jeg bare skippet en ÆL denne gang?

Nogen der har prøvet noget lignende eller er erfarne ÆL-test brugere? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror ikke du har haft ÆL så tidligt... Tænker du skal blive ved med at teste det næste stykke tid.

Mine ÆL test svingede rigtig meget i farve men jeg var ikke i tvivl når den var positiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke du har haft ÆL så tidligt... Tænker du skal blive ved med at teste det næste stykke tid.

Mine ÆL test svingede rigtig meget i farve men jeg var ikke i tvivl når den var positiv :)

Tak for svaret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER