Camils

'Stikkende' smerte nederst i maven

7 indlæg i dette emne

I går, da jeg skulle lægge mig til at sove, fik jeg pludselig ekstremt ondt nederst i maven. Sådan næsten en stikkende smerte, der gjorde, at jeg faktisk blev nødt til at tage dybe vejrtrækninger i brug. Kan det have været en plukkeve? Indtil videre har de nemlig ikke gjort ondt, så jeg er lidt på bar bund i forhold til, hvad det kan have været. Det kom kun en enkelt gang, men varede nok omkring en 20-30 sekunder. Jeg er 36+0 i dag, hvis det har noget at skulle have sagt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine plukveer stikker i hvert fald! Synes det er lidt mærkeligt fordi veer ikke rigtig stikker sådan som jeg husker dem :chin: men det er den eneste forklaring jeg finder plausibel i forhold til spændt mave og den der stikkende og nivende smerte der sidder der nederst!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har netop spurgt om det samme i vores termins gruppe.

Jeg oplever det lige nu.

Det vare bare længere tid end du skriver, hos mig.

Rigtig ubehageligt.

Dog syntes jeg ikke mine plukkeveer mærkes sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine plukveer stikker i hvert fald! Synes det er lidt mærkeligt fordi veer ikke rigtig stikker sådan som jeg husker dem :chin: men det er den eneste forklaring jeg finder plausibel i forhold til spændt mave og den der stikkende og nivende smerte der sidder der nederst!?

 

Det er nemlig også det eneste, jeg synes giver mening. Det går jo over igen, men gør bare hulens ondt i øjeblikket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har netop spurgt om det samme i vores termins gruppe.

Jeg oplever det lige nu.

Det vare bare længere tid end du skriver, hos mig.

Rigtig ubehageligt.

Dog syntes jeg ikke mine plukkeveer mærkes sådan.

 

Spøjst. Måske kan de føles på forskellige måder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være ligamentssmerter i stedet for plukkeveer? Jeg går i hvert tilfælde ud fra, at det er dem, jeg har oplevet som en stærk smerte, som om et elastik inde i maven blev trukket i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være ligamentssmerter i stedet for plukkeveer? Jeg går i hvert tilfælde ud fra, at det er dem, jeg har oplevet som en stærk smerte, som om et elastik inde i maven blev trukket i.

 

Hmm, det ved jeg ikke. Jeg må ærligt indrømme, at jeg aldrig har lagt mærke til ligamentsmerter  :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER