Barbamama

Hjælp mig med at finde et babypige outfit til foto

27 indlæg i dette emne

Okay, nu skal I høre ;) Vi fik taget billeder til album ved fotograf hveranden måned med Mar, så det skal vi selvfølgelig også med Tullen. Første billede er taget, og det næste skal tages i september.

Første billede er sort/hvid close-up ansigt af nøgen baby. Planen (og det vi gjorde til Mars album) er at andet billede skal være i farver af baby med tøj på. Jeg spurgte fotografen, om hun havde en god idé tøj-mæssigt, og hun foreslog at Tulle havde "noget på hovedet, der fremhæver at hun er en pige" (selvom vi er enige om, at hun har et ret feminint ansigt :biglove)

Og det der "noget", skal IKKE være en hue, for jeg nænner ikke at dække hendes dejlige hår :wub Men hvad skal det så være? Min fantasi rækker ikke længere end til de der hår/hovedbånd, og det er jeg som udgangspunkt også frisk på, jeg har bare NADA erfaring med dem, da det ikke er noget vi har brugt før :unsure

Jeg er ikke til noget vildt stort med brede bånd og kæmpeblomster, men et forholdsvist simpelt a la h&ms lyserøde med sløjfe i en 3-pak til en 50'er (jeg kan pt ikke uploade billeder <_<) kunne det godt være. Men det kunne også være noget helt andet. Men jeg går ikke grasat i perlekæder osv - det skal helst ligne/være noget, hun reelt kunne have på til "pænt brug". Og så skal jeg have et eller andet tøj (heldragt? Kjole?) der passer til båndet.

Og det kan jeg ikke finde :unsure

Så søde shoppe-erfarne bk'ere, vil I hjælpe mig med at finde et pænt, sødt, feminint sæt babytøj inkl en eller anden hovedbeklædning? :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Budget? Jeg kan finde mange. Hvor meget hår er der nu hun har? For LittleOlga laver små fine sløjfer :) Silke Elia har mellem og store og elsker dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Budget, øøøøh... Altså inden for rimelighedens grænser-agtigt :D Det må godt koste lidt, men det er omvendt "bare" et måneds billede jo. Men jeg kan godt finde nogle hundrede kroner, hvis det netop også er brugbart efterfølgende...

Og hår, jamen jeg kan ikke få min uploader til at virke, så kan ikke lige flashe billede :unsure Men hun har relativt meget hår, det går lidt ned over ørerne og også lidt ned i nakken. Men altså jeg kan dog ikke lave hestehale eller sådan noget ;) Der er billeder i min mor-tråd hvis det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm alt efter hva str hun er i så hvad med et af disse sæt?

 

 http://www.hm.com/dk/product/28401?article=28401-D

 

eller

 

http://www.hm.com/dk/product/81575?article=81575-A  evt med en hvid langærmet body under

 

eller

 

http://www.hm.com/dk/product/16482?article=16482-D 

 

uhh der er jo så mange fine ting på hm til babypiger....

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm alt efter hva str hun er i så hvad med et af disse sæt?

http://www.hm.com/dk/product/28401?article=28401-D

eller

http://www.hm.com/dk/product/81575?article=81575-A evt med en hvid langærmet body under

eller

http://www.hm.com/dk/product/16482?article=16482-D

uhh der er jo så mange fine ting på hm til babypiger....

Jeg kan godt lide det blå sæt, men måske havde jeg forestillet mig en kjole? :chin:

Og så er hun nok kun 62 til den tid, så alt i h&ms babypige afdeling er udelukket :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Budget? Jeg kan finde mange. Hvor meget hår er der nu hun har? For LittleOlga laver små fine sløjfer :) Silke Elia har mellem og store og elsker dem.

Har lige prøvet at google, og jeg synes umiddelbart næsten at de er "for" fine :blush Og så ligner det, at de er på klips? Det tror jeg trods alt ikke at Es hårpragt kan bære :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal billedet tages?

Kan du lide sort til baby? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal billedet tages?

Kan du lide sort til baby? :)

Jeg har ikke en tid endnu, men midt/sidst-september-ish. :)

Sort? Hmm, jeg vil ikke udelukke det, men jeg er skeptisk ;) Især når billedet skal være i farve og ikke sort/hvid :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

I babysam kan du købe sådan nogle små sløjfer med velcro i stedet for spænde! Mener også Name it har nogle :chin:

Name it har i hvert fald søde simple hår bånd og ofte i farver der passer til deres tøj sortiment.

Der ville jeg selv kigge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kan du bestille nogen på eBay :) de er billige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så en rigtig sød blonde-agtig Body i Kvickly i går som kunne være rigtig fin til en nederdel tænkte jeg.

Men den var rå-hvid, ved ikke om den skal være i farve, eller om det vil være nok med en nederdel i farver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :balloons Jeg tror ikke, jeg orker at lære at strikke for det :D Men sødt er det :wub

Jeg synes ikke lige jeg fandt noget, der ramte mig, på ebay og vi har ikke lige en Kvickly i nærheden :unsure

Men jeg har været i nameit og h&m og har måske fundet noget brugbart der :)

Tulle er liiiidt gnaven, så jeg viser ikke lige selve tøjet frem endnu, men den onde onde mor gav hende lige hårbånd på og tog billeder:

WL8qaCG.jpg

jMG1t4n.jpg

Jeg ved ikke helt? :unsure

Til det pink med blomster har jeg købt en kjole i samme farve, ensfarvet, korte ærmer. Godt nok i 68, men virker lidt lille, så måske passer det...

Til det lyserøde med sløjfen har jeg købt en sommerdragt med korte ben og stropper. Skidesød, men jeg ved ikke om farven bliver for fesen til foto :chin:

Begge sæt var billige, så det er jo bonus :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun lækker!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun lækker!!

Tak :kiss Jeg ved skisme ikke, om jeg (hun) er til hårbånd, men hvis jeg propper hende i noget pænt tøj og tager begge sæt inkl bånd med til fotografen, så går det nok ikke helt galt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er super kær med hårbånd! Men jeg er også mega fan af hårbånd! Har jo en pige uden hår.. Så gør et hårbånd meget :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og her var tøjet :)

xd9ZOUT.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke så mange kommentarer - udover billede nummer 2 har det bedste ansigtsudtryk!!! Det er lige til et meme :lol :lol

Meme? Men ja, jeg synes også hun er lidt skæg derpå :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss Jeg ved skisme ikke, om jeg (hun) er til hårbånd, men hvis jeg propper hende i noget pænt tøj og tager begge sæt inkl bånd med til fotografen, så går det nok ikke helt galt :)

Du skal gøre det du selv har mest lyst til at se på derhjemme... Jeg er heller ikke helt så hub på hårbånds-moden :)

Jeg mener... Hvis ikke du føler for det, så skal du ikke gøre det, altså bruge hårbånd, bare fordi fotografen synes det kunne være smart ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er super kær med hårbånd! Men jeg er også mega fan af hårbånd! Har jo en pige uden hår.. Så gør et hårbånd meget :P

Tak :kiss Ikke mindst for at bekræfte, at hun kan bære det :) Jeg synes hårbånd er smaddersødt men jeg skal nok lige "lære det" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal gøre det du selv har mest lyst til at se på derhjemme... Jeg er heller ikke helt så hub på hårbånds-moden :)

Jeg mener... Hvis ikke du føler for det, så skal du ikke gøre det, altså bruge hårbånd, bare fordi fotografen synes det kunne være smart ;)

Nå jamen jeg er frisk på at prøve det af, det er ikke sådan at jeg er modstander af det :) Så længe det ikke bliver helt avantgarde med perlekæder og fjer osv - det har jeg alligevel ikke armbevægelser til :D Men sådan et her i blødt stof med en lille kjole eller dragt til, det tror jeg godt, jeg kunne blive glad for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med PINK! :biglove Ej hvor er hun sød!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et meme er et billede hvor man tilfører en tekst. Altså ex de der minions-billeder der florerer på nettet, eller hvor man har lavet en sjov tekst på et billede af dronningen etc.

Man laver simpelthen en sjov / ironisk / spøjs kommentar baseret på billedet, ex ansigtsudtryk :-)

Arh! Så lærte jeg noget nyt idag :D Og ja, det kunne det godt egne sig til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med PINK! :biglove Ej hvor er hun sød!

Tak :kiss Jeg tænker også umiddelbart mest det pink. Det lyderøde er supersødt i virkeligheden, men det ser umiddelbart lidt fesent ud på billeder :unsure Men en blomst på min blomst :kuller Og nogle gode kraftige farver :D Så håber jeg bare, at hun kan passe kjolen, for det er faktisk en str 68 :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER