Guest

Hvor køber jeg...

14 indlæg i dette emne

guld glitter tape

Og guld glitter papir?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmmm... Panduro måske? Eller Søstrene Grene? Det er rent gætværk dog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er heldig så har de stadig en stak papir hos Bog & Ide, de er ved at udgå (mega mega irriterende) der kister et A4 ark 5 kr og er noget af det billigste jeg har fundet det til (når man har hobby"job" hvor man laver ting til bryllupper, dåb og konfirmationer bruger man en del)

Alternativt kan du både i Bog & Ide og i Panduro købe glimmer gavepapir, det har en pæn tykkelse og kan sagtens bruges til de fleste projekter (Tiger har også haft det, men det er ikke i fast sortiment).

Glimmertape kan du finde hos Bog & Ide, Panduro, Tiger og somme tider Søstrene Grene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet den lokale bog bix, søstrene grene, PANDURO og tiger - PANDURO var RET ubehjælpelige. Prøver bog og ide!

Findes der ingen net shops?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved en hurtig Google søgning på guld glimmer papir kommer der flere webshops op hos mig :)

Tænker det evt kan være vejen frem.

Håber du finder det du søger

Edit: og der kommer også webshops op med guld glimmer lim ved søgning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vær opmærksom på at glimmerpapir ikke bare er glimmerpapir, nogen betegner det som glimmerpapir når man tydeligt kan se glimmerkorn, men nogen butikkers glimmerpapir er mere alm papir med guldshimmer ala perlemorspapir....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tjekke ebay ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tjekke ebay ;)

Har faktisk overvejet det! Har bare aldrig handlet på eBay :unsure

Hvad skal jeg søge på? Og hvad skal jeg være opmærksom på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved en hurtig Google søgning på guld glimmer papir kommer der flere webshops op hos mig :)

Tænker det evt kan være vejen frem.

Håber du finder det du søger

Edit: og der kommer også webshops op med guld glimmer lim ved søgning.

Glimmer lim har jeg ikke brug for :)

Jeg googlede guld glitter tape og guld glimmer tape og fik masser af "hits" men ingen havde rent faktisk noget der lignede :prik øverste havde industri tape :prik ikke just brugbart ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dibbedut.dk har glimmertape i guld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk overvejet det! Har bare aldrig handlet på eBay :unsure

Hvad skal jeg søge på? Og hvad skal jeg være opmærksom på?

Du skal være obs på om det er fra et ikke EU land. For så må du kun købe for max 80 kr, ellers kan du risikere det ryger i tolden. Ellers skal man satse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal være obs på om det er fra et ikke EU land. For så må du kun købe for max 80 kr, ellers kan du risikere det ryger i tolden. Ellers skal man satse ;)

Tak :kiss

Var lige inde og lure og så blev det pludselig meget omstændigt med PayPal og alt muligt! Klagede til hr mand som så bad mig sende links til ham for han handler med jævne mellemrum derinde :yay

Så nu tror jeg ski det kommer til at lykkes med glimmer washi tape og guld glimmer papir/karton :yay så kan projekt barnedåb skydes i gang! Det er lige sådan noget jeg ELSKER!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er heldig så har de stadig en stak papir hos Bog & Ide, de er ved at udgå (mega mega irriterende) der kister et A4 ark 5 kr og er noget af det billigste jeg har fundet det til (når man har hobby"job" hvor man laver ting til bryllupper, dåb og konfirmationer bruger man en del)

Alternativt kan du både i Bog & Ide og i Panduro købe glimmer gavepapir, det har en pæn tykkelse og kan sagtens bruges til de fleste projekter (Tiger har også haft det, men det er ikke i fast sortiment).

Glimmertape kan du finde hos Bog & Ide, Panduro, Tiger og somme tider Søstrene Grene

Vil lige prøve at se om ikke jeg kan finde det gavepapir! Det er måske ikke helt dumt at have på lageret til de første eksperimenter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Var lige inde og lure og så blev det pludselig meget omstændigt med PayPal og alt muligt! Klagede til hr mand som så bad mig sende links til ham for han handler med jævne mellemrum derinde :yay

Så nu tror jeg ski det kommer til at lykkes med glimmer washi tape og guld glimmer papir/karton :yay så kan projekt barnedåb skydes i gang! Det er lige sådan noget jeg ELSKER!!!

Smart at lade ham gøre det ;) Jeg ELSKER eBay :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER