Tinakp

Kanogynge fra Bilka?!!!!

8 indlæg i dette emne

Er der nogen som har erfaring med den?

For elin er så heldig at hun får gyngestativ fra hendes mormor og morfar i fødselsdags gave og nu spørger min mor om hvad vi siger til sådan en plus en alm. Gynge...

Den ser ret sjov ud og der er plads til to børn - men er det noget, der er noget værd? For den koster alligevel omkring 500 kr...

https://www.bilka.dk/leg/gynger-og-rutsjebaner/gynger/kano-gynge/p/100097316?event=32&point=6

Håber linket af kanogyngen duer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øj den ser sjov ud.

Jeg har absolut ingen erfaring, men med en datter som synes vores hængekøjer er det absolut sjoveste, så er jeg ikke i tvivl om, at hun vil elske den her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj den ser sjov ud.

Jeg har absolut ingen erfaring, men med en datter som synes vores hængekøjer er det absolut sjoveste, så er jeg ikke i tvivl om, at hun vil elske den her.

Jeg synes nemlig også at den ser ret sjov ud! Og det er jo lidt anderledes end de gynger man er vant til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var smart- og i særdeleshed når der (snart) er endnu en der måske gerne vil gynge :) Også hvis der er besøg af andre børn, så skal de ikke skændes om at gynge på hvilken gynge, så kan de gynge sammen :) Jeg kunne godt være fristet til at købe en :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var smart- og i særdeleshed når der (snart) er endnu en der måske gerne vil gynge :) Også hvis der er besøg af andre børn, så skal de ikke skændes om at gynge på hvilken gynge, så kan de gynge sammen :) Jeg kunne godt være fristet til at købe en :chin:

Jamen det er jo nemlig det Louise... Måske jeg bare sku sige ja tak på elins vegne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige skrevet den på Marius ønskeseddel. Den ser rigtig sjov ud og de kan da vidt bruge den i en del år ;)

Jeg ville i hvert fald takke ja :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige skrevet den på Marius ønskeseddel. Den ser rigtig sjov ud og de kan da vidt bruge den i en del år ;)

Jeg ville i hvert fald takke ja :)

Jamen det er herned sagt videre!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er jo nemlig det Louise... Måske jeg bare sku sige ja tak på elins vegne :)

Jeg har smidt den på Me.s ønskeseddel - så skal jeg ikke gynge en på terrassen og en på gyngestativet i haven ;) Tak for tippet :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER