Guest

Jeg hører også til her

4 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg testede positivt i lørdags meget overraskende, da jeg virkelig ikke troede på den var der. Men det var den jo så :loveshower

Jeg hedder Charlotte, er gift med Jens og vi har i forvejen Aksel fra august 2013. Jeg har termin 20. februar indtil videre.

Selvom jeg kun i skrivende stund er 4+2, så synes jeg allerede symptomerne er voldsomme. Mine bryster er vildt ømme, jeg er så træt og kvalmen viser sig også jævnligt. Sådan var det slet ikke med Aksel dengang, så det er kommet lidt bag på mig.

Og faktisk gør det mig nervøs. Fjollet egentlig for jeg burde jo være glad for at jeg kan mærke, at jeg er gravid. Men forløbet her minder mig om min første graviditet, som gik galt omkring uge 8, og jeg er rystende nervøs for om det samme sker igen.

Jeg håber alt hvad jeg kan at der er en stærk lille baby derinde og vi alle kan følges helt til februar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig er der en stærk baby hos dig og stort tillykke med det :loveshower

Lidt sjovt - vores profiler ligner ret meget hinanden ;)

Jeg har Liam fra september 2013 og har termin omkring d. 15/2 :lolhit

Men skønt at her er noget som står i samme båd :)

Puha med de symptomer - håber det snart bliver bedre :)

Sikke en flot test - elsker at se positive graviditetsteste (jeg tester stadig et par gange i ugen ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :loveshower

Åh, jeg håber også den har det godt derinde. Vi tager til tryghedsscanning, så vi ikke skal vente helt til nf. Glæder mig til at se den lille bønne og forhåbentlig et fint glimt.

Og ja, man må sige vores profil er ens. Hvor hyggeligt :)

Positive teste er også bare det bedste. Jeg har faktisk ikke testet siden, men måske jeg skulle prøve imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER