MariaPiesen

Trampolin

7 indlæg i dette emne

Jer der har trampolin til jeres guldklumper hvor store i diameter er jeres ??

Ida har et "lille" hjørne af haven, hvor den skal være over i.

i7hx3Gi.jpg

Dog er størrelsen ikke noget problem, da der stadigvæk er massere af plads ovre i hendes hjørne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har kun 3,8 meter - der var ikke plads til den største på 4,3 som jeg ville have valgt hvis jeg kunne. Men synes nu den har en rigtig fin størrelse alligevel. Der er fint plads til Silke Elia og kusinen hopper rundt og leger. Eller at hun hopper med en af os.

 

Vi har en regel der hedder max 2 på den af gangen, og hvis det er 2 børn skal de have samme vægt ca, så den ene ikke bliver hoppet over hækken ;) ellers skal det være en voksen som kan holde Silke Elia i hænderne mens der bliver hoppet - i samme tilfælde som ovenstående. Og derfor synes jeg den er fin stor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den store fra Berg Toys. Mener det er 4,3 meter???

Jeg synes bestemt ikke den er for stor... Vi er ofte alle 4 oppe på den, og det er ikke noget problem (altså vi hopper ikke alle 4 ;-) )

Jeg er glad for at vi har den og svigerfar mente det var vigtigt at det var den store :lol

 

 

Vi har kun 3,8 meter - der var ikke plads til den største på 4,3 som jeg ville have valgt hvis jeg kunne. Men synes nu den har en rigtig fin størrelse alligevel. Der er fint plads til Silke Elia og kusinen hopper rundt og leger. Eller at hun hopper med en af os.

 

Vi har en regel der hedder max 2 på den af gangen, og hvis det er 2 børn skal de have samme vægt ca, så den ene ikke bliver hoppet over hækken ;) ellers skal det være en voksen som kan holde Silke Elia i hænderne mens der bliver hoppet - i samme tilfælde som ovenstående. Og derfor synes jeg den er fin stor.

Tak for svar begge to.. 

Vi ender nok med den helt store, så vi alle kan komme til at hoppe sammen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i har plads, så tag den helt store.

Vores er 3,96 mener jeg.

En trampolin er virkelig et genialt legeredskab, og om sommeren bliver den herhjemme brugt hver dag, flere gange om dagen.

Vores er gravet ned, så den ligger helt ned i jorden, således at når vi kører med havetraktoren, så kan vi slå græs helt ind over den.

Du kan se billeder af det på min instagram hvis det er.

Hilsen Ulla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også den på 3,96 m. Det fik vi anbefalet af min svoger, at den ikke skulle være mindre og jeg er enig. Det er en fin størrelse når Marius gerne vil have os eller bedsteforældre med på den ;) Men vores have synes jeg bare ikke kan rumme den helt store. Vores er også gravet ned og det er arbejdet værd ;) Bortset fra Marius køre med scooter, trillebør mv henover for det er jo nemt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores står på græsset men har så selvfølgelig net. Vi har snakket om st grave den ned, men helt ærligt er jeg ikke tryg ved hvis der ikke er net på, og det er jo dybest set umuligt hvis den er gravet ned.

Jeg har set børn - og hørt om børn - som er hoppet højt og ved et uheld ramt jorden ved siden af, som er kommet ret slemt til skade. Det er jo garanteret uhyre sjældent det sker, men det giver mig tryghed at det er fysisk umuligt for mine børn at ryge af trampolinen eller at få fødderne i fjedrene (særligt design ved nettet hos Berg)

Kenneth ser virkelig mange trampolin skader på arbejde.

Så nej det er ikke uhyre sjældent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer måske også an på hvilke skader og hvordan de er sket? Knæ i hovedet osv sker jo uanset net eller nedgravet :-)

Men jeg føler mig ihvertfald tryggere ved at vores har net på :-)

Han er på røntgen afdeling, så det er når der sker brud på knoglerne.

Net er et must på en trampolin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER