MariaPiesen

Vis mig hvad der betyder mest i dit hjem

2 indlæg i dette emne

Jeg tænkte det kunne være sjovt/spændende at se hvad i andre har der betyder noget i jeres hjem/indretning. Det kan være nye ting, gamle ting, arvestykker ja lige hvad der betyder noget for dig og dit hjem

Jeg kan selv starte med denne radio, som har en helt speciel betydning for mig.

Z3QVQaq.jpg

Min bedstefar var modstandsmand under anden verdenskrig og ved at han boede så langt ude på landet, hvor der aldrig kom nogle tyskere, var det ham der modtog og sendte beskeder til englænderne i hans område.

Jeg er så heldig at det var mig der fik lov til at arve radioen, som han brugte under krigen, da han desværre gik hen og døede af alderdom.

Det lille billede på radioen, er mine bedsteforældres bryllupsbillede, som faktisk er taget under anden verdenskrig.

Jeg har aldrig vidst hvad dato de blev gift, da de blev gift i skjul, da min bedstemors far hjalp tyskerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh jeg har mange ting der betyder en masse for mig, men en af delene er min mormors gamle sybord :) Hun var i hendes unge dage, syerske i hoffet. Åh hvor ville jeg give millioner for at høre hendes historier om dette igen, for jeg husker dem desværre ikke mere :( 

C1i2WvDl.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER