cellemus

amning og implantater

7 indlæg i dette emne

Hej piger.

Er der nogle af jer der har erfaringer med implantater og amning?

Jeg har under brystmælk len, så det burde ikke påvirke amning.

Men kom da pludselig i tvivl.

Har i haft problemer med amningen ifm implantater

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brystmælk en = brystmusklen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde umiddelbart ingen problemer, men døjede med Raynauds syndrom - senere har jeg fundet ud af at risikoen for at opleve det, er forøget med implantater. Mine ligger også under musklen. Men jeg havde rigeligt mælk og det fungerede super godt med amningen der ud over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde umiddelbart ingen problemer, men døjede med Raynauds syndrom - senere har jeg fundet ud af at risikoen for at opleve det, er forøget med implantater. Mine ligger også under musklen. Men jeg havde rigeligt mælk og det fungerede super godt med amningen der ud over.

Hvad er det for en syndrom

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Av for søren :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har implantater (også under brystmusklen), og jeg havde desværre ikke det bedste ammeforløb. Jeg havde meget svært ved at holde min mælkeproduktion oppe, hvis jeg ikke malkede ud mange gange i døgnet. Det var dog ikke på grund af implantaterne, men fordi min søns sutteteknik ikke var for god. Jeg har ladet mig fortælle, at implantaterne ikke påvirker amningen som sådan, men de kan godt optage noget "plads", som kan gå ud over mælkeproduktionen. Jeg kender dog flere, der har ammet uden problemer trods implantater.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER