Barbamama

Er der nogen af jer, der er blevet fotograferet i Sohngaardsholm Parken?

3 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Min kæreste og jeg skal jo giftes 9/7, og så er det planen at vi skal have taget billeder i Sohngaardsholm Parken i Aalborg... Og jeg tænkte at eftersom der jo er en del herinde, der er tidligere (måske stadig) bryllupsklar-brugere, så kunne det jo være, at der var nogen herinde, der havde fået taget billeder samme sted. Og så tænkte jeg, om jeg måtte se dem til inspiration? :)

Andre billeder taget i samme park kunne også være spændende at se. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand har taget bryllupsbilleder i Sohngårdsholms Parken i Aalborg :) Det var i august 2009 og billederne blev intet mindre end fantastiske :loveshower Kan KUN anbefale at få taget billeder dér. Hvis I har en god fotograf, så kan han også finde ud af at udnytte omgivelserne og ikke kun tage "standardbilleder".

Nu er det min veninde, som fik taget billederne, så tør ikke lægge dem frem.

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har taget bryllupsbilleder i Sohngårdsholms Parken i Aalborg :) Det var i august 2009 og billederne blev intet mindre end fantastiske :loveshower Kan KUN anbefale at få taget billeder dér. Hvis I har en god fotograf, så kan han også finde ud af at udnytte omgivelserne og ikke kun tage "standardbilleder".

Nu er det min veninde, som fik taget billederne, så tør ikke lægge dem frem.

Knus Susanne

Uhhh, det lyder godt! :) Ærgerligt at jeg ikke kan se dem, men forstår godt, at du ikke vil lægge dem ud når det ikke er "dine". Men dejligt at høre, at de blev fantastiske! :loveshower

Vi har Vesterbrofotograferne, og dem har jeg i hvert fald kun hørt godt om... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER