Oprettet May 6, 2015 Jeg har tænkt mig at invitere til brunch på min datter's fødselsdag. Her er hvad jeg havde i tankerne. Brunchboller Croissant'er Frugtsalat, og/eller frisk frugt Skæreost, brieost, og smørreost Forskellige kødpålæg Amerikanske pandekager. Evt røræg og bacon The, kaffe, juice og kakao Men er der noget der mangler? Vi skal selvfølgelig også have lagkage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 De gange vi har inviteret til brunch har de mest populære ting været røræg, pølser, pandekager og bacon. Ost og kødpålæg er der blevet spist meget begrænset af. Måske yoghurt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2015 Da jeg var til brunch i weekenden var der; Hjemmebagt brød Frisk rugbrød Scrambled eggs Bacon Lun leverpostej med bacon og champignon Hjemmelavet hønsesalat 2 slags pålæg Tomatsalat af en eller anden art Yoghurt med müsli Frisk udskåret frugt og grønt Små kanel snegle og brownie stykker Pandekager med diverse sirupper Og af en eller anden grund tzatziki. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2015 Vi har også tit haft noget fisk, måske lidt utraditionelt, men lækkert. Varmrøget laks, eller røget laks i skiver, og også lun leverpostej med champignon og bacon som Lotte skriver. Del dette indlæg Link to post Share on other sites