MamatilJ&M

Antibiotika og baby

5 indlæg i dette emne

Nogen der ved om baby i maven reagere på antibiotika behandling (i dette tilfælde selexid)? Synes han er blevet noget stille....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror nærmere han reagerer på at mor ikke har det godt :) selexid skulle være safe, for gravide.. Godt det samme, for det er jo vanvittig en pris de tager -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nærmere han reagerer på at mor ikke har det godt :) selexid skulle være safe, for gravide.. Godt det samme, for det er jo vanvittig en pris de tager -_-

Mor har det nemlig ikke så godt. Er mega træt, kvalme, har kastet min morgenmad op og har ondt i maven... Men han har hivet et par bump af sig...

Ja der sindsyg dyre. Det kostede mig 300kr på apoteket igår. Godt jernpillerne var på tilbud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg var på konstant selexid fra start juni til 14 dage inden jeg fødte (20. Nov), pga blærebetændelse. Og her var det ikke noget problem - bortset fra den voldsomme udskrivning for pengepungen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mor har det nemlig ikke så godt. Er mega træt, kvalme, har kastet min morgenmad op og har ondt i maven... Men han har hivet et par bump af sig...

Ja der sindsyg dyre. Det kostede mig 300kr på apoteket igår. Godt jernpillerne var på tilbud ;)

 

300 kr?! DEt er jo sindsygt  :blink Jeg gav 240 kr da jeg havde en blærebetændelse omkr. uge 10. 

Dejligt han har givet nogle bump fra sig :kuller Man er bare så sindssygt opmærksom på hver en lille bevægelse derindefra. Særligt når man selv er lidt presset - så er der ikke noget der kan give ro som babyaktivitet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER