Tinakp

GenbrugsGULD

29 indlæg i dette emne

Det har jo egentlig ikke noget med udsalg eller tilbud at gøre, men jeg tænkte at det var bedst at ligge tråden herinde...

Men det er fordi jeg efterhånden er begyndt at få smag for at købe tøj i genbrug, både til mig og elin. Og man kan blive ganske overrasket over, hvad man kan få til billige penge uden at det er slidt - og de sætter jo ikke priserne efter hvilket mærke det er og for at tjene på det.

Og jeg tænkte at det ku være sjovt at se hvilke andet genbrugsguld der gemmer sig derude - om det er tøj, sko eller måske en fed lænestol ( men møblerne ville nok havne nede i det andet forum med ting til hjemmet)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fandt lige to pomp de Luxe kjoler/tunikaer til elin i går til 30 kr pr stk!

N1b4jvy.jpg

2Ik2D5c.jpg

lds0VH0.jpg

MXj11lU.jpg

2Y8ipaC.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aPpCJhN.jpg

Og så en sød sommerkjole fra name it til 35 kr

wKJ84cv.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så fandt jeg lige nogle sko til mig selv, så har jeg noget til konfirmationen i næste weekend...

( og nej, jeg skal kun til en - men syntes at de var så fine alle 3 par - og bedst af alt, det virkede ikke til at de havde været brugt særlig meget, for har det måske lidt svært med brugt fodtøj)

6WEM6hX.jpg

35 kr

4NK71gd.jpg

Vagabond 40 kr

HIaxFBk.jpg

Tamaris 40 kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lækre køb!

Mange tak! Jeg var også helt høj over at have fundet det i går!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine køb du har gjort dig :glad Er det de sorte sko Elin også har på? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine køb du har gjort dig :glad Er det de sorte sko Elin også har på? :D

Haha ja! Hun gik mere op i min nye brugte taske og sko end det jeg havde købt til hende! Haha...! Men det kommer åbenbart tidligt, det med at interessere sig for sko osv...

Men jeg er bare glad, for jeg har fundet en kjole til elin til konfirmation næste weekend og har kun givet 30 kr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle lækre ting, Tina! :glad Det er du godt nok god til, jeg kan aldrig finde noget i genbrug :rolleyes Og hvor er Elin bare sød med sko og taske :D :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køber ekstremt meget brugt både over facebook, til markeder og på genbrug når jeg falder over noget...

Dog ikke tøj og sko til mig selv...der køber jeg bare altid på udsalg da jeg er for nærig til fuld pris ;-)

Har for nyligt været til marked og hamstret bodyer til 1kr stk til tobias....og legetæppe til 30kr som han er mere glad for end det jeg købte online til 250....tsk...

Men der findes meget guld på genbrug hvis man lige har god tid til at se sig for ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes aldrig rigtig jeg selv finder noget i genbrug, men min veninde købte på et tidspunkt en bobles fisk til 25 kr og det kunne ikke ses den var brugt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber en del på genbrug, og jeg elsker at finde guld. Jeg fandt engang 2 Fog & Mørup lamper til 45 kr stykket. Dagen inden, havde jeg set samme slags lamper på en genbrugsside til 200 kr stykket. Haps sagde jeg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag modtaget disse med posten til Felix. En l/æ t-shirt fra danefæ og 2 k/æ t-shirts fra henholdsvis molo og hummel til den nette sum af 85 kr. Det er i flot stand d synes jeg :)

tPCRqKr.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går næsten kun i genbrugstøj - er specielt glad for 60'er og 70'er kjoler.

Størstedelen af vores møbler er også gamle.

Aksel får også rigtig meget brugt tøj og legetøj, som vi gerne finder på markeder - specielt bagagerumsmarked i Skalborg er godt.

Så ja, vi er rigtig meget til genbrug herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg har faktisk ikke nogen billeder på mobilen, men tog lige et hurtigt et. Kjolen og de tre møbler er alle genbrug. Tv-bordet er vi virkelig glade for, og det tog os lang tid at finde det helt rigtige. Det er godt nok købt i en antik-butik, men er jo stadig genbrug

lrBI5Fg.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De bedste fund er nok næsten nogle af de dragter vi fandt til Aksel :loveshower

JrFDoMc.jpg

uoCSq23.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækre sager lollerberg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækre sager lollerberg :)

Tak :) Ja, vi er vist begge glade for de ældre ting, har jeg en ide om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik 40 schleich (staves?) dyr til 200 kr med begrænset brugsspor.

Stokke trip trap newborn indsats som kun var brugt 3 gange, til 400 kr - som gik til børneafdelingen på Skejby.

En sæk fuld af småfolk, katvig mm tøj i str 74 + 80 gratis - det er falmet lidt i farven men ikke meget.

2 sækkefulde tøj i str 56, 62 og 68 hvor af det meste var med mærke i endnu for 200 kr.

1 år gammelt Philips 57 tommer fancy tv med 3D og alverdens pjat for 1000 kr :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt 4par uld/bomuldstrusser til Luna i dag til 3kr parret.

Bukser fra Milk CPH til 10kr

En kaffedåse til 20kr

Og to vaser i gult glas til 30kr i dag.

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Ja, vi er vist begge glade for de ældre ting, har jeg en ide om

Jeg tror ikke jeg er så 'slem' som dig ;) Men hellere noget med sjæl :) Desværre har manden også lidt at skulle have sagt engang imellem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sidste jeg har købt er 2 sæt tøj til Tobias for 80 kr....og det er SÅ fint :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke jeg er så 'slem' som dig ;) Men hellere noget med sjæl :) Desværre har manden også lidt at skulle have sagt engang imellem ;)

Ha ha, nej det tror jeg heller ikke :D

Jeg har gudskelov fundet mig en mand med samme smag som mig, så lige der kan jeg få det præcist som jeg ønsker :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik gjort de bedste kup i dag:

xufikoxirodagoli.jpg

Løvehoved 20kr

Lamaze spejl 20kr

Newborn bleer 15kr

Aktivitets center 20kr

Bi-kostume 20kr

Bodyer 5 kr. Stykket

Nå ja og så købte vi en grill til 30kr :D

Jeg er GLAD!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billigt Maja! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER