Camilla_krøier

Ideer til pre-baby dates

4 indlæg i dette emne

5 måneder til bebse kommer og jeg vil så gerne have at vi bruger ventetiden på alle de ting vi måske ikke lige kan gøre bagefter... Manden min arbejder enormt meget pt og jeg er rigtig mange dage nedlagt pga den permanente kvalme og opkast og det tager lidt det romantiske overskud fra hverdagen så nu har vi aftalt at vi må lave nogen dates og dyrke os mens tid er.... Vi er måske ikke de eneste i den situation så tænkte vi kunne dele forslag til aktiviter...

Jeg kan selv starte op med nogen af de ting vi har gjort...

Biograftur

Restauranttur

Zoo

Badeland

Fodbold (Sune insisterede på at baby godt gad til AGF-kamp også selvom moren synes det var koldt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hotel ophold

Museums besøg - et i begge gider.

Efter baby er kommet til verden er hjemme dates fantastiske.

-Købe/leje en film, spise slik og popcorn

-lave eller bestille lækkert mad, dække bordet fint og nyde hinandens selskab

-chokolade fondu i stearinlysets skær mens i hører musik.

-spille aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige oppet en gammel tråd jeg tror du kan få noget ud af.

Og dit diy hjerte vil elske Bolsins link :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for inspiration... Da jeg er hårdt ramt af graviditetsgener går jeg vi pt efter de "hurtige" løsninger vi kan betale os fra, for normalt er vi rigtig god til at hygge derhjemme med lækker mad osv men pt er det en vanvittig god dag hvis jeg kan smører to sandwich før jeg er nedlagt enten pga opkast eller bækkensmerter :-S

I dag skal vi ud og kører go-cart med venneflokken, eller dvs at jeg jo ikke tør at kører så jeg tager den på tilskuerrækkerne som babysitter for vores venners lille baby og så regner vi med at tage ud og spise bagefter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER