Solvej99

1. jordemoderbesøg

7 indlæg i dette emne

Så har vi været til 1. jordemoderbesøg på Frederiksberg Hospital.

Sikke en dejlig oplevelse. Jordemoderen var enormt sød og god at snakke med.

Alt ser heldigvis stadig ud til at være i den fineste orden. Min livmoder har den størrelse den skal have og mit blodtryk er normalt.

Nå, men det allerbedste var jo at vi fik lov til at høre det lille hjerte slå :loveshower

Ej, hvor var det fantastisk at høre. Vi fik lov til at optage lyden på mobilen, så jeg har siddet hele eftermiddagen og lyttet igen og igen til det lille hjerte, der galoperer afsted :7himmel

Dejlig dag. Trods snot i hele hovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er en meget dejlig lyd!!! Vi fik også lov til at høre den lille, som lige kom svømmende forbi skanneren, som jordemoderen sagde, for vi hørte det kun et par gange så kunne hun ikke finde LilleFisen længere :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I heldige I fik lov til at høre hjertelyd. Det gjorde vi ikke første gang.

Manden har fundet ud af at hvis vi ligger helt stille og han ligger øret til maven så kan han høre den lille :loveshower så det er egentlig kun mig der mangler at høre det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I heldige I fik lov til at høre hjertelyd. Det gjorde vi ikke første gang.

Manden har fundet ud af at hvis vi ligger helt stille og han ligger øret til maven så kan han høre den lille :loveshower så det er egentlig kun mig der mangler at høre det <_<

Ej, hvor fint at han kan høre det sådan ^_^

Så får du sikkert lov til at høre det næste gang. Jeg troede faktisk, at man lige fik tjekket hjertelyden hver gang man skulle til jordemoder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er en meget dejlig lyd!!! Vi fik også lov til at høre den lille, som lige kom svømmende forbi skanneren, som jordemoderen sagde, for vi hørte det kun et par gange så kunne hun ikke finde LilleFisen længere :lol

Hi hi... Den har jo også stadig en del plads at svømme rundt i endnu ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor fint at han kan høre det sådan ^_^

Så får du sikkert lov til at høre det næste gang. Jeg troede faktisk, at man lige fik tjekket hjertelyden hver gang man skulle til jordemoder?

Det troede jeg egentlig også men det er åbenbart forskelligt fra sted til sted.

Den med at høre hjertelyd selv fik vi fra et vennepar. De sagde hvis man tog et toiletrulle-rør så kunne man høre det. Det gjorde manden første gang og derefter prøvede han uden. Nu "kender" han lyder og kan høre det uden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det troede jeg egentlig også men det er åbenbart forskelligt fra sted til sted.

Den med at høre hjertelyd selv fik vi fra et vennepar. De sagde hvis man tog et toiletrulle-rør så kunne man høre det. Det gjorde manden første gang og derefter prøvede han uden. Nu "kender" han lyder og kan høre det uden :loveshower

Det er altså sødt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER