Xir

Er snotforvirret

4 indlæg i dette emne

for at sige det mildt.....har haft smidt pillerne i næsten to år nu, og har haft regelmæssige mens det sidste år....MEN..har ikke haft mens siden 26 januar, spiser kød som en sindsyg (når jeg ellers er sulten), sveder mere end jeg plejer, har kvalme et par gange om ugen og er bare så træt, træt, træt ??????.

Her kommer så hvorfor jeg er forvirret.....har testet og testet men de er negative!!!! Troede ellers min mens kom for fire uger siden da jeg havde ligesom stik/niv i underlivet, men nej.

Ingen mens og negativt gtest

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

for at sige det mildt.....har haft smidt pillerne i næsten to år nu, og har haft regelmæssige mens det sidste år....MEN..har ikke haft mens siden 26 januar, spiser kød som en sindsyg (når jeg ellers er sulten), sveder mere end jeg plejer, har kvalme et par gange om ugen og er bare så træt, træt, træt ??????.

Her kommer så hvorfor jeg er forvirret.....har testet og testet men de er negative!!!! Troede ellers min mens kom for fire uger siden da jeg havde ligesom stik/niv i underlivet, men nej.

Ingen mens og negativt gtest

Prøv at få taget blodprøve hos lægen eller bliv scannet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ved lægen flere gange og fået taget test, dog kun urin, og så ellers besked på at vente....suuuuuk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker du skal bede om en udredning med blodprøver af hormonniveauerne.... I princippet kan du jo "bare" springe en cyklus over, men hvis I har prøvet i 2 år uden held så ville jeg kræve en udredning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER