Sija-baby

? Til kageeksperterne

8 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg skal bage anmasse småkager til en veninde (hendes datter skal døbes) og kagerne skal pyntes med glasur så tænker jeg at bage småkagerne pynte dem lade dem tørre et døgn og så fryse dem ned. MEN kan man fryse dem når de er pyntet? Mere om glasuren bliver grim af det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger

Jeg skal bage anmasse småkager til en veninde (hendes datter skal døbes) og kagerne skal pyntes med glasur så tænker jeg at bage småkagerne pynte dem lade dem tørre et døgn og så fryse dem ned. MEN kan man fryse dem når de er pyntet? Mere om glasuren bliver grim af det?

Jeg fryser altid kagerne ned uden glasur, har lade mig fortælle det bliver bedste :) så får de glasur på inden servering :)

God fornøjelse i køkkent :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fryser altid kagerne ned uden glasur, har lade mig fortælle det bliver bedste :) så får de glasur på inden servering :)

God fornøjelse i køkkent :)

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville fryse dem før de blev bagt når det er småkager, ellers bliver de bløde og kedelige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville fryse dem før de blev bagt når det er småkager, ellers bliver de bløde og kedelige

Så bare fryse dejen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bare fryse dejen?

Ja fryse dejen - så er de også nemme at skære ud samtidigt... Undskyld tillod mig lige at svare...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg fryser småkager ned ruller jeg den rå dej til pølser og fryser dem ned med cellofan rundt om. Det fungerer upåklageligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja fryse dejen - så er de også nemme at skære ud samtidigt... Undskyld tillod mig lige at svare...

Lige præcis.... Jeg har altid en rulle i fryseren så er det lige at skære i skiver og smække i ovnen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER