MamatilJ&M

Iskiasnerven eller bækkenet?

4 indlæg i dette emne

Så har jeg brug for lidt erfarings hjælp igen. Som jeg før har givet udtryk for, så har jeg jo ikke megen forstand på, hvordan det er at kroppen er skruet sammen...

 

Men sagen er den, at når jeg får mig lagt i sengen om aften starter jeg altid ud med at ligge mig på min højre side, for så kan jeg lige ligge og snakke et par minutter med manden inden vi giver os til at sove. Men jeg sover bare bedst på venstre side. Og når jeg godt og brugt efter en lang dag for søger at vende mig om, før jeg nogle voldsom jag ned gennem den ene balle så det gør ondt hele vejen ned igennem benet. Det er min venstre side der er problemet. Det gør jo sindssyg ondt. 

 

Så er spørgsmålet. Tror I det er iskiasnerven der driller eller er det mit bækken der får det værre?

 

Den nemme løsning ville jo være at bare ligge mig på venstre side fra start, men jeg synes bare det er så uhøflig at vende ryggen til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iskiasnerven - det hør HERRE nas!

Hvad med at bytte side med manden indtil du har født?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iskiasnerven - det hør HERRE nas!

Hvad med at bytte side med manden indtil du har født?

Det gør virkelig ondt :boo

 

Det dur ikke bytte side. Så skal vi have gang i den store omrokering da vores madrasser ikke er lige hårde... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør virkelig ondt :boo

Det dur ikke bytte side. Så skal vi have gang i den store omrokering da vores madrasser ikke er lige hårde...

Arh, møj!!! Har du et vendelagen? Det kunne måske hjælpe? Ellers så lig 2 stykker satin med den glatte side mod hinanden under dig. Det var GULD i tredje trimester med Mie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER