Camilla_krøier

Hvor skal vi hen????

9 indlæg i dette emne

Nå, nu skal der bestilles sommerferie og vi er lidt blanke for ideer hvor vi skal hen....

Planen var jo at vi skulle til USA på roadtrip, men så blev jeg gravid og allerede nu har jeg nogen dage hvor ryggen og bæknet brokker sig så det blev droppet og nu går vi så efter en lidt mindre aktiv ferie.... Men hvor????

Vores ønsker:

God varme uden at det bliver for meget

En eller flere pools, gerne saltvands pool

Mulighed for mindre ture i lejet bil eller lign

Ingen charter charter områder (vi har været på Cypern et år og vi døde lidt inden i, det er bare slet ikke os)

Vi skal afsted 1-2 uger i perioden uge 27-29 hvor jeg er 6 måneder henne sådan rundt regnet....

Så gode ideer modtages.... Hvor skal I/ har I været på ferie med stor mave????

Bedste bud indtil videre er sydfrankrig eller Italien men vi er åbent for det meste....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ROM, ROM og atter ROM :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kigger med her... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Croatien er altid et godt bud :D hvis i er til bjerg-natur er det Zadar og mere "flat" så er det Istrian-halvøen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ROM, ROM og atter ROM :)

Vi har også overvejet Rom, men synes den ligger op til at gå rigtig meget og hvis jeg nu har bækkenløsning så bliver det måske lidt øv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Croatien er altid et godt bud :D hvis i er til bjerg-natur er det Zadar og mere "flat" så er det Istrian-halvøen...

Har du været der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også overvejet Rom, men synes den ligger op til at gå rigtig meget og hvis jeg nu har bækkenløsning så bliver det måske lidt øv...

der går tog og metro til stort set. Undtaget de kirker og springvand der ligger inde i gågaderne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du været der?

Jeg har været på Istrian to gange, og jeg er vild med det...nu i sommers viste det sig at vejret faktisk var varmere i DK end der nede, men på trods af at vi lige havde en enkelt dag med regn (og nogle nætter)så er det bare som om vejret dernede er mere behageligt, både de lidt køligere dage og de varme :) vi tog rigtig mange og lange køreture øst på, netop for at komme over til bjergene, og har besluttet at næste gang vi skal på ferie, bliver det Zadar, vi har til nu "fulgtes" med mandens familie, men tænker at hvis de vil være sammen med os til næste år, ja så bliver det os der bestemmer destinationen :P i år bliver det dog ikke da Bebs kommer hvor den gør, og en måske kun 14 dage gammel baby måske ikke er det fedeste at kombinere med en køretur på 18-20 timer... Men man kan self flyve derned... Ville gerne afsted ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Budapest. Vi var der på bryllupsrejse da jeg var 30 uger henne med Simon.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER