girly1988

inspirer mig, vis jeres indretning i jeres hjem !

3 indlæg i dette emne

Vi flyttede sidste sommer ind i vores drømmehus og alt gik lidt stærkt da vi stod og skulle have hele huset malet i vores ferie og jeg var gravid så derfor blev der en masse løse ender hist og her...men malerarbejdet blev færdigt og vi fik rykket ind og kom på plads...meeen vi er drøn uenige om indretning, oprydning og udsmidning og hvad vi vil bruge af penge på forskellige ting ;-)

Så vi har en masse ting og sager der skal ryddes op hen ad vejen, smides ud, sælges eller gives væk...samtidig vil vi gerne indrette vores hjem billigt men pænt og hyggeligt...ikke alt for stilrent da det ikke passer til vores rode tendens ;-)

Nu er Tobias begyndt at sove godt om natten og mit overskud vender stille og roligt tilbage så nu skal der styr på vores stue/alrum og hans værelse så det ser pænt og hyggeligt ud frem for rodet!

I må meget gerne linke til fine ting, eller vise billeder som inspiration eller give et råd eller en ide med på vejen...

Vi har ikke råd til at skifte en hel masse så alt passer sammen så vi prøver at finde en måde at kombinere forskellige stilarter på...altså fx har vi sort sofa, hvidt vitrine skab en skænk i træ look spisebord i træ look med orange dug og sorte stole..vi har røde puder og røde lamper i stuen...osv..

Håber i vil hjælpe lidt. Tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER