Guest Piximouse

Tidlig scanning/terminsscanning

47 indlæg i dette emne

Tusind tak for jeres svar :rolleyes  Jeg bor en times tid fra Kbh men det lyder til at det er et besøg værd !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for jeres svar :rolleyes  Jeg bor en times tid fra Kbh men det lyder til at det er et besøg værd !

 

Do it!

Jeg vil anbefale, at du bestiller tid. Der kan godt være god ventetid ved drop-in. Og du kan så nemt booke tid over nettet  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Do it!

Jeg vil anbefale, at du bestiller tid. Der kan godt være god ventetid ved drop-in. Og du kan så nemt booke tid over nettet  :)

Er bare så glad for at vide at jeg selv kan betale for en tidlig indvendig scanning :super Har lige tjekket deres hjemmeside ud og det ser jo fint ud og Jeps nok en go ide at bestille tid.. tror jeg vil vente til 7+0 og allerhelst 8+0. Min SA var 8+4 :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare så glad for at vide at jeg selv kan betale for en tidlig indvendig scanning :super Har lige tjekket deres hjemmeside ud og det ser jo fint ud og Jeps nok en go ide at bestille tid.. tror jeg vil vente til 7+0 og allerhelst 8+0. Min SA var 8+4 :(

Begyndte du at bløde 8+4? I så fald kan graviditeten jo være gået til længe før.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begyndte du at bløde 8+4? I så fald kan graviditeten jo være gået til længe før.

:kram2

Ja det gjorde jeg.. men de sagde at forstret lige var gået til for størrelsen passede meget godt.

Puha tror jeg kommer til at ryste af skræk næste gang jeg skal scannes for at det skal gentage sig :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gjorde jeg.. men de sagde at forstret lige var gået til for størrelsen passede meget godt.

Puha tror jeg kommer til at ryste af skræk næste gang jeg skal scannes for at det skal gentage sig :wacko

Åh det forstår jeg godt :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare så glad for at vide at jeg selv kan betale for en tidlig indvendig scanning :super Har lige tjekket deres hjemmeside ud og det ser jo fint ud og Jeps nok en go ide at bestille tid.. tror jeg vil vente til 7+0 og allerhelst 8+0. Min SA var 8+4 :(

 

Puha, det er også noget af en skræk at skulle gå med nu, kan jeg godt se. Du kunne jo evt. ringe til dem og fortælle om det, og spørge hvad de vil anbefale ift. erfaringer med tryghedsscanninger osv. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 dage til scanning :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gjorde jeg.. men de sagde at forstret lige var gået til for størrelsen passede meget godt.

Puha tror jeg kommer til at ryste af skræk næste gang jeg skal scannes for at det skal gentage sig :wacko

Det kan jeg godt forstå! :kiss

Jeg har aldrig selv oplevet det og jeg frygter det også :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 dage til scanning :yay

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal scannes om 1 uge :loveshower Det bliver min første scanning hvor jeg så er 8+6. Glæder mig så meget til at høre den lille blob. Efter jeg har blødt to gange, så er min kæreste lidt påpasselig med at glæde sig alt for meget, jeg kan mærke at han har svært ved at give sig helt hen til det før han ser og hører det, tror jeg har det lidt på samme måde :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg er virkelig utålmodig i dag. Kom nuuuuuu torsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg er virkelig utålmodig i dag. Kom nuuuuuu torsdag

Har været sammen med min mor i dag, og jeg har så svært ved at koncentrere mig om at tale med hende, fordi jeg bare har lyst til at buse ud med det :D

Har du været til scanning? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg har lige læst at man i Grønland faktisk først får tilbudt scanning i uge 16 :huh  Så skal jeg vente to måneder mere før jeg kan se og høre baby :wacko Det er kun hvis der er noget galt eller hvis jeg er i tvivl om terminen at jeg bliver tilbudt scanning ved første besøg, som er om 5 dage. Hmpf! Så jeg overvejer altså at nævne at jeg har blødt to gange, hvor den sidste var ret kraftig, og ikke er 100% sikker på min terminsdato. At få lov at se og høre blobben, ville bare betyde så meget for både min kæreste og jeg, så jeg tænker lidt at alle kneb gælder :wub  Særligt når jeg ikke har mulighed for selv at betale for scanning eller gå andre steder hen -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg har lige læst at man i Grønland faktisk først får tilbudt scanning i uge 16 :huh  Det er kun hvis der er noget galt eller hvis jeg er i tvivl om terminen at jeg bliver tilbudt scanning ved første besøg, som er om 5 dage. Hmpf! Så jeg overvejer altså at nævne at jeg har blødt to gange, hvor den sidste var ret kraftig, og ikke er 100% sikker på min terminsdato. At få lov at se og høre blobben, ville bare betyde så meget for både min kæreste og jeg, så jeg tænker lidt at alle kneb gælder :wub  Særligt når jeg ikke har mulighed for selv at betale for scanning eller gå andre steder hen -_-

 

JA DA! Gør det. Synes bestemt, du skal forsøge at få en tid  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kopierer lige mit indlæg fra min anden tråd herind ;)

De var meget forsinkede. Kom først ind 13.20 :blink

Jeg sidder lige nu i kø til at komme ind og få taget blodprøve.

Men tænkte nok, at I var blevet utålmodige herinde ;)

Åh altså :wub Alt ser fuldstændig ud som det skal :loveshower

Der er en rigtig fin blommesæk med et lille fosterekko :kuller I den størrelse som den skal være i uge 5. Han kunne ikke se nogen blødning, så han tror bare, at det brune udflåd skyldes lidt "snask" oppe fra skeden.

Jeg skal komme igen efter påske, og der skulle vi gerne kunne se hjerteblink :wub

Han mente bestemt, at vi skulle være meget positive :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kopierer lige mit indlæg fra min anden tråd herind ;)

De var meget forsinkede. Kom først ind 13.20 :blink

Jeg sidder lige nu i kø til at komme ind og få taget blodprøve.

Men tænkte nok, at I var blevet utålmodige herinde ;)

Åh altså :wub Alt ser fuldstændig ud som det skal :loveshower

Der er en rigtig fin blommesæk med et lille fosterekko :kuller I den størrelse som den skal være i uge 5. Han kunne ikke se nogen blødning, så han tror bare, at det brune udflåd skyldes lidt "snask" oppe fra skeden.

Jeg skal komme igen efter påske, og der skulle vi gerne kunne se hjerteblink :wub

Han mente bestemt, at vi skulle være meget positive :glad

 

Det er simpelthen helt fantastisk at høre. Kæmpe hurra!!!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kopierer lige mit indlæg fra min anden tråd herind ;) De var meget forsinkede. Kom først ind 13.20 :blink

Jeg sidder lige nu i kø til at komme ind og få taget blodprøve.

Men tænkte nok, at I var blevet utålmodige herinde ;)

Åh altså :wub Alt ser fuldstændig ud som det skal :loveshower

Der er en rigtig fin blommesæk med et lille fosterekko :kuller I den størrelse som den skal være i uge 5. Han kunne ikke se nogen blødning, så han tror bare, at det brune udflåd skyldes lidt "snask" oppe fra skeden.

Jeg skal komme igen efter påske, og der skulle vi gerne kunne se hjerteblink :wub

Han mente bestemt, at vi skulle være meget positive :glad

Hvor lyder det bare rigtig godt. Så kan du have lidt ro på igen :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været til min officielle 1. Skanning idag. Det så altsammen rigtig fint ud. Er blevet rykket en enkelt dag frem. Og min blodansamling i livmoderen var blevet meget mindre. Så det var rigtig dejligt at blive kigget 'igennem'

Så næste planlagte skanning på klinikken er om 14 dage. Glæder mig allerede til at se hvor meget der kan ske på 14 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kopierer lige mit indlæg fra min anden tråd herind ;)

De var meget forsinkede. Kom først ind 13.20 :blink

Jeg sidder lige nu i kø til at komme ind og få taget blodprøve.

Men tænkte nok, at I var blevet utålmodige herinde ;)

Åh altså :wub Alt ser fuldstændig ud som det skal :loveshower

Der er en rigtig fin blommesæk med et lille fosterekko :kuller I den størrelse som den skal være i uge 5. Han kunne ikke se nogen blødning, så han tror bare, at det brune udflåd skyldes lidt "snask" oppe fra skeden.

Jeg skal komme igen efter påske, og der skulle vi gerne kunne se hjerteblink :wub

Han mente bestemt, at vi skulle være meget positive :glad

Yaaay, jamen der kan du bare se :loveshower Alt er som det skal være, stort tillykke med den gode scanning, hvor er det godt for jer :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kopierer lige mit indlæg fra min anden tråd herind ;)

De var meget forsinkede. Kom først ind 13.20 :blink

Jeg sidder lige nu i kø til at komme ind og få taget blodprøve.

Men tænkte nok, at I var blevet utålmodige herinde ;)

Åh altså :wub Alt ser fuldstændig ud som det skal :loveshower

Der er en rigtig fin blommesæk med et lille fosterekko :kuller I den størrelse som den skal være i uge 5. Han kunne ikke se nogen blødning, så han tror bare, at det brune udflåd skyldes lidt "snask" oppe fra skeden.

Jeg skal komme igen efter påske, og der skulle vi gerne kunne se hjerteblink :wub

Han mente bestemt, at vi skulle være meget positive :glad

Åh hvor godt :yay  :loveshower  Det må være en kæmpe lettelse! Så dejligt for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER