blondielove

Bødninger - hvornår burde jeg have ægløsning?HJÆLP

4 indlæg i dette emne

Jeg stoppede på p-piller i februar, men da vi først vil blive gravide slut marts eller frem i tiden, var det lidt uheldigt kondomet ikke virkede for 1 mdr siden. Derfor tog jeg en fortrydelsespille. 
Jeg regnede med at få almindelig mens. Jeg vil gerne vide hvornår jeg har ægløsning, da jeg den 8. begyndte at pletbøde/brunt udflod og den 12. marts blødte kraftigt/frisk blod... indtil i går var der stadig brunligt udflod. Nogen af jer der ved hvornår jeg skal forvente ægløsning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Din cyklus starter den dag du bløder rigtigt fra morgen til aften. Så jeg går ud fra at dag 1 i din cyklus er d. 12. marts.

Det vil sige, at du i dag er på dag 7. Gennemsnitligt siger man, at kvinder har ægløsning på dag 14 (altså om en uge). Men det kan variere meget fra kvinde til kvinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en fortrydelsespille i januar pga samme historie som jer og har haft rimelig mærkelige cyklusser siden.

Efter fortrydelsespillen fik jeg ca en uge efter noget jeg tydede som en let menstruation (den kom jo så en uge før tid, for jeg er rimelig sikker på, jeg havde ægløsning lige den dag kondomet sprang!). Og efter det havde jeg nogle pletblødninger midt i en laaang cyklus på 48 dage...

Tror desværre det hele kan blive rimelig forstyrret af en fortrydelsespille. Men nu har jeg også pco og uregelmæssige cyklusser oveni, så det er vist bare fuldstændig kaos hos mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER