SweetAim82

Boblerne føles mærkelige...

4 indlæg i dette emne

Hej alle igen igen...

Så breder min usikkerhed sig igen og garanteret uden grund.

Har den sidste uge i hvert fald mærket liv dagligt og flere gange om dagen (er 22+4). Det føles som boler der brister nederst i maven/ underlivet og en dag i sidste uge syntes jeg også jeg kunne fornemme det uden på maven. Havde fået af vide at der godt kunne gå lidt før jeg mærkede liv fordi min moderkage ligger foran. Så skal jo være taknemmelig for at jeg mærker så meget tænker jeg.

Nå men det der nu lige er, er at jeg syntes der er virkelig meget gang i boblerne og det er så langt nede i mit underliv så det nærmest mærkes som om at de kommer ud af mig- altså det gør de ikke, men det er bare fornemmelsen og så langt nede har de ikke været før. Kan det "bare" være fordi at den sparker/ puffer/ bokser langt nede og så rammer på den måde?

Og ved godt det bare er usikkerhed og alt muligt og uvidenhed og et dumt spørgsmål, men det er mere for at få en forståelse af følelsen. Oveni så syntes jeg ikke min mave føles gravid i dag, men bare godt og grundig tyk, den er ikke så hård som de andre dage.

Det skal lige nævnes at vi var ved lægen i fredags til 2. Undersøgelse og det hele ser fint ud og vi hørte hjertelyd, men ved ikke hvorfor bekymringerne igen vælter op i mig... :(

Det eneste der var og fredags er at jeg igen igen har en urinvejsinfektion... Men det hører sig jo også til...

Håber i bære over med min usikkerhed...

Mia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ka sagtens være fordi at den sparker langt nede og du derfor føler det på den måde du beskriver.

Min den yngste sparkede også nedad rigtig længe indtil maven blev større og hun dermed ku sparke mere ud i siderne.

Der vil være perioder hvor der ændres i bevægelserne, jo større baby blir.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave varierer også i hårdhed. Nogle få dage er det bare en blævermave, og senere på dagen bliver den gravid at føle på igen. Det er vist meget normalt, alt efter hvordan baby ligger :)

Det kan sagtens bare være baby, du mærker helt nede i bunden af maven. Jeg har heftig aktivitet omkring min blære, og det er vist meget normalt, at de kan lide at lege dernede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for beroligelse, det hjælper altid bare lige at høre andre siger at det er normalt :)

Så tak fordi i tog jer tiden..... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER