Guest

What to do! Inspirer mig!

3 indlæg i dette emne

Mie har 2 bedstemødre der legede meget med dukker som børn! Så det har de ligesom en ide om at mie også gør :D resultatet er:

hFkn19P.jpg

Der er ALT for meget! Og Mie leger ikke særlig meget med det endnu! Men det kan hun jo komme til! Især hvis hun får en lillebror eller søster!

Men HVORDAN opbevarer jeg det så det både er pænt OG overskueligt for Mie!

Jeg skal have grov sorteret det, og forhåbentlig reducere det.

Har i nogen gode ideer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mie har 2 bedstemødre der legede meget med dukker som børn! Så det har de ligesom en ide om at mie også gør :D resultatet er:

hFkn19P.jpg

Der er ALT for meget! Og Mie leger ikke særlig meget med det endnu! Men det kan hun jo komme til! Især hvis hun får en lillebror eller søster!

Men HVORDAN opbevarer jeg det så det både er pænt OG overskueligt for Mie!

Jeg skal have grov sorteret det, og forhåbentlig reducere det.

Har i nogen gode ideer?

Herhjemme har vi laver et værelse til dukken på idas værelse. Altså seng og sådan er indrettet som er værelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme har vi laver et værelse til dukken på idas værelse. Altså seng og sådan er indrettet som er værelse.

Der er bare ikke rigtig plads :(

Jeg tror jeg vil dele det lidt op så dukketøj er for sig og dukke sager for sig. Dukke tøjet får en seriøs sortering (kæft der er meget lort fra genbrug) - Mie har 6! :o Dukker i 5 forskellige størrelser :rolleyes så de overlever altså heller ikke allesammen! 2 er mine gamle dukker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER