Katrinemus

Scrapbog

7 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke om der har været emner med det her, jeg kan ikke få søge funktionen til at virke, så laver en tråd selv. Håber I kan hjælpe mig :)

Jeg går og leger lidt med tanken om at lave en scrapbog med vores fertilitets forløb og vores vej til at blive en familie. Jeg kender godt 'barnets bog' og i den dur, men tænker jeg ville lave en med vejen til jeg forhåbentlig bliver gravid.

Jeg har søgt lidt på scrapbøger, og mange af dem er blå/lyserød, eller i gæstebog stil det er jo ikke lige det.

Jeg tænker i køns neutrale farver, noget creme eller sådan, måske med bånd eller lignede til lukning.

Nogle der er nogle gode idéer til hvor jeg kan finde sådan noget? :tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at søge på scrapbook på Amazon.co.uk de har en del :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at købe mine scrapbøger hos Karen Marie klip. De er helt hvide, dog med spiral ryg. Alt skal laves fra bunden og det synes jeg er fedt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at søge på scrapbook på Amazon.co.uk de har en del :)

Tak det vil jeg prøve, havde slet ikke tænkt på udlandske sider :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at købe mine scrapbøger hos Karen Marie klip. De er helt hvide, dog med spiral ryg. Alt skal laves fra bunden og det synes jeg er fedt :)

Spiral ryg må den gerne have :) dem må jeg lige kigge på :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har en ventebog, som jeg har skrevet i under hele vores venteforløb på adoptionen. Jeg brugte bare en almindelig købt bog i Netto, og så klippede og klistrede i den.

Har hentet lidt inspiration på love2scrap.dk og ellers brugt egen fantasi.

Havde slet ikke set du havde skrevet, får ikke mails med besvarelser på den her.

Super tak for link :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER