SaraLK

anbefal en hybrid-vikle

13 indlæg i dette emne

Jeg har fået anbefalet at købe mig en hybridvikle, da den kan bruges længere tid end strækvikle!

pt. Låner jeg Camillat's hoppediz strækvikle og den er lækker... men tænker at det er rart at have sin egen!

nogen der kan anbefale en god hybridvikle til en overkommelig pris? (gerne med link!)

pft. :Kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har hoert godt om Boba... men ikke nogen erfaring :) 

 

Nu gaar vi jo imod sommer, saa hvis du vil baere over sommerne har jeg ogsaa hoert godt om Bali Breeze Hybrid :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har hoert godt om Boba... men ikke nogen erfaring :)

Nu gaar vi jo imod sommer, saa hvis du vil baere over sommerne har jeg ogsaa hoert godt om Bali Breeze Hybrid :)

Tænker den skal bruges meget her over somneren ;) - vil kigge på dem begge når jeg får hænderne fri!

Har du en god hjemmeside eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker den skal bruges meget her over somneren ;) - vil kigge på dem begge når jeg får hænderne fri!

Har du en god hjemmeside eller?

 

Tidsel har dem begge :) 

 

Du kan ogsaa snakke med Dorthe, som har Tidsel ... Hun kan hjaelpe og er soed. Det er hende, der har lavet min vikletai :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tidsel har dem begge :)

Du kan ogsaa snakke med Dorthe, som har Tidsel ... Hun kan hjaelpe og er soed. Det er hende, der har lavet min vikletai :loveshower

Jeg kigger! :)

tænker, hvis prisen er ok, skal den med på min ønskeseddel til når jeg fylder år om lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger! :)

tænker, hvis prisen er ok, skal den med på min ønskeseddel til når jeg fylder år om lidt!

 

Jeg synes ikke, de er vildt dyre :) 

 

Godt oenske  :super  Hvis jeg er gravid til oktober, saa maa min Girasol kortvikle paa :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhhh, den eer godt nok ogsaa skoen :kuller

Jeg haaber ogsaa :7himmel

Det var den jeg bedst kunne li af de to Breeze de har på lager... og så er den bare fin og sommerlig :) 550kr er jo en fiiin pris!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var den jeg bedst kunne li af de to Breeze de har på lager... og så er den bare fin og sommerlig :) 550kr er jo en fiiin pris!

 

Det er det og du kan faktisk binde den baade som straekviklen, men du kan ogsaa bruge fastviklebindingerne med den! Jeg tror, du bliver glad for den og isaer, hvis du synes den er paen   :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det og du kan faktisk binde den baade som straekviklen, men du kan ogsaa bruge fastviklebindingerne med den! Jeg tror, du bliver glad for den og isaer, hvis du synes den er paen :loveshower

Jeg er jo helt ny det her vikle-sjov så aner ikke hvad mulighederne er for forskellige bindinger! - tænker det må googles når tid er ;)

men satser på st så længe hun stadig er "spæd" så er frøstillingen bedst (?) :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo helt ny det her vikle-sjov så aner ikke hvad mulighederne er for forskellige bindinger! - tænker det må googles når tid er ;)

men satser på st så længe hun stadig er "spæd" så er frøstillingen bedst (?) :unsure

 

Jeg synes forestilligen er den eneste og saa kommer dte af sig selv, at benene ikke kan vaere saa meget "froe" og kommer ud af viklen og lidt til siden. 

 

Naar hun kan sidde selv, saa kan du f.eks. begynde at baere paa hofte og eksperimentere :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes forestilligen er den eneste og saa kommer dte af sig selv, at benene ikke kan vaere saa meget "froe" og kommer ud af viklen og lidt til siden.

Naar hun kan sidde selv, saa kan du f.eks. begynde at baere paa hofte og eksperimentere :)

Så må jeg igang med at studere viklestillingerne om et par måneder eller 3 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER