SuperKlar

Hormon betinget synsforstyrrelser under graviditet

2 indlæg i dette emne

Hej Piger

 

Jeg har fået at vide at jeg lider af hormonbetingede synsforstyrrelser under graviditeten... eller det mente lægen det var indtil jeg fortalte hende at jeg havde det i forvejen, men det bare er blevet værre den seneste tid...

 

Men er der andre der har oplevet synsforstyrrelser under graviditeten, og hvad oplevede i?

For er da lidt i tvivl om, om det bare er hormonerne der har gjort det værre...

Men jeg fik en henvisning til øjenlæge, så jeg må jo prøve at se hvad sådan en siger til det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså, jeg har alle mulige former for pletter for øjnene, både sorte og små flimrende hvide, men de forsvinder altid igen efter et stykke tid uden egentlig at være til gene. Jeg har haft dem hele mit liv, og min læge beskriver det som en slags susen for ørerne, bare for øjnene i stedet ;-). Det er helt klart mere udtalt her i graviditeten, jeg går ud fra, det er fordi man har mere blod, måske lidt højere blodtryk og lidt mere stress. Jeg er ikke bekymret som sådan, jeg har fået mine øjne undersøgt ved en øjenlæge for en god sjat år siden, og intet var galt. Men jeg vil da gerne høre, hvad du finder ud af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER