somummy

Mavebælte efter fødsel, hvilket?

7 indlæg i dette emne

Jeg har tænkt mig at bruge et mavebælte efter jeg har født, men jeg kender ingen der har erfaring med de forskellige der er, så jeg vil lige høre eksperterne herinde om I kunne hjælpe. Jeg har indtil videre øje på belly bandit og cariwells belly binder. Nogen der har prøvet dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må jeg spørge om, hvad grunden er til det?

 

Min mave var øm og jeg havde i forvejen lidt udfordringer med min afføring - jeg kunne forestille mig et mavebælte ville være decideret ubehageligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da også gerne høre hvad man bruger et sådan til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et mavebælte der hjælper maven med hurtigere at skrumpe og så forebygger/hjælper det mod de adskilte mavemuskler som mange kommer til at døje med efter en eller flere fødsler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte det fra carriwell. Det er lidt ubehageligt i starten, og man bliver hurtigt varm, men min tvillinge mave er uden træning blevet rigtig pæn. Der er et efterbilled i min mavetråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt leras, godt at høre nogle erfaringer. Hvad med mavemusklerne, har de fundet hinanden igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt leras, godt at høre nogle erfaringer. Hvad med mavemusklerne, har de fundet hinanden igen?

Ikke helt endnu (2 mdr efter)men var også meget stor... Men det ser ikke umuligt ud så regner med at træning vil klare det sidste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER