Vinnus

wheat sommerjakker og str?

9 indlæg i dette emne

Pixie har arvet en sommer jakke fra wheat i en str 3 år. Kan det godt passe at de er lidt små i str?

Hun er 94 cm høj og bruger for det meste 92 i tøj, med undtagelse af visse ting. Hun bliver 2 år nu her

Den passer nemlig ret fint, så blev i tvivl om de er små

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige købt str 92 til Vega, som nu er 1,5 år, men har været i 86 i 8 mdr, så tror 92 kommer til at passe fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt str 92 til Vega, som nu er 1,5 år, men har været i 86 i 8 mdr, så tror 92 kommer til at passe fint :)

Altså du mener at 92 vil passe fint til din datter?

Den Jeg har er str 98, og undrede mig bare lidt, men måske er hun bare på vej op i næste størrelse ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har jeg købt en str 3 år til her til foråret. Den er lidt stor nu, men kommer til at passe og holde sommeren ud. Hun er 90cm og 11,4kg :) Jeg synes de er normale i størrelsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har jeg købt en str 3 år til her til foråret. Den er lidt stor nu, men kommer til at passe og holde sommeren ud. Hun er 90cm og 11,4kg :) Jeg synes de er normale i størrelsen.

Så det kommer vist også til at passe med Pixie her med en str 98, når hun er 94 cm og 13,9 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William kan stadig være i sin str 86, meeeen den er lige det korteste = jeg vurderer dem som værende meget normale i størrelsen. Vinterjakken er lidt større, for der går 86 fint an liiiiidt endnu.

Edit: og det er så miniature jeg snakker om :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William kan stadig være i sin str 86, meeeen den er lige det korteste = jeg vurderer dem som værende meget normale i størrelsen. Vinterjakken er lidt større, for der går 86 fint an liiiiidt endnu.

Edit: og det er så miniature jeg snakker om :lol

Ha ha Ja miniature er en hel anden sag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha Ja miniature er en hel anden sag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder meget rigtigt med str 3 år til din datter :)

S får også en str 3 år. Hun er 92 cm og 11,9 kg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER